منگل, 22 اکتوبر 2019


زلزلہ زدگان کی یاد میں ایک روزہ سیمینار

جامعہ این ای ڈی کے شعبہ ارتھ کوئیک انجینئرنگ اور پروونشل ڈیزاسٹرمینجمنٹ اتھارٹی (پی ڈی ایم اے)کے زیرِ ِ اہتمام ایک روزہ سیمینارمنعقد کیا گیا ، جس کا مقصد 8اکتوبر کے زلزلہ زدگان کی یاد کو تازہ کرنا جب کہ نوجوانوں میں زلزلے سے بچاوَکی تدابیر سے متعلق آگہی تھا ۔
 
اس موقع پر این ای ڈی یونی ورسٹی کے وائس چانسلرپروفیسر ڈاکٹر سروش حشمت لودھی نے زلزلے سے بچاوَ کے اقدامات کو وقت کی اہم ضرورت قرار دیا ۔ اُن کا کہنا تھاکہ 8اکتوبر کے زلزلے میں 80ہزار افراد کا لقمہ اجل بن جانا جب کہ متعدد علاقوں کا صفحہ ہستی سے مٹ جانا لمحہ فکریہ تھا،جاتلاں آزاد کشمیرکے حالیہ زلزلے کے حوالے سے انہوں نے حکومت اور افواج کے کردار کو سراہتے ہوئے کہا کہ اتنے بڑے نقصان پر قابو پانے کے لیے ایک ادارہ ناکافی ہوتا ہے ، ہرفرداپنا کردار ادا کریں ۔
 
ارتھ کوئیک انجینئرنگ ڈیپارٹمنٹ کے چیئرمین ڈاکٹر محمد مسعود رفیع کا کہناتھا کہ اس پروگرام کے انعقاد کا ایک مقصد زلزلہ زدگان اور پسماندگان دونوں کو یاد رکھنا جب کہ دوسرا مقصد اس زلزلے سے سبق حاصل کرتے ہوئے ،اس سے ہونے والے نقصانا ت کومستقبل میں کم سے کم کرنے کے لیے کوششیں کرنا ہے ۔
 
مزید کہا کہ مختلف شعبہ ہائے زندگی کا زلزلزلوں سے متعلق آگاہ ہونا کامیابی ہے ۔ پی ڈی ایم اے کے اسسٹنٹ ڈائریکٹر آپریشنز مقصود سومرو نے نیشنل ریزیلینس ڈے(قدرتی آفات سے متعلق مزاحمتی دن)پرجامعہ این ای ڈی کے شعبہ ارتھ کوئیک انجینئرنگ کی خدمات کو سراہا.

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment