پیر, 17 فروری 2020


نومنتخب سندھ وزیرتعلیم کااچانک دورہ

کراچی: وزیر تعلیم و محنت سندھ سعید غنی صبح 8.30 بجے سے قبل لیاری کے مختلف اسکولز اور کالجز کا معائنہ کرنے پہنچ گئے.
 
صوبائی وزیر صبح 8.25 پر عبداللہ ہارون کالج و اسکول کھڈہ مارکیٹ پہنچے تو وہاں پرنسپل کی عدم موجودگی پر برہمی کا اظہار کیا.
 
کالج اور اسکول میں اسمبلی نہ ہونے پر صوبائی وزیر نے تنبہہ کی کہ روزانہ کی بنیاد پر اسمبلی کے انعقاد کو نہ صرف یقینی بنایا جائے بلکہ اس کی تصاویر اور ویڈیو کلپس بھی ڈائریکٹوریٹ آف کالجز کو بھیجی جائیں.اسکول اور کالج میں صفائی ستھرائی نہ ہونے اور کلاس رومز میں صفائی کے فقدان پر وہاں کے پرنسپل کو ہدایات دی کہ فوری طور پر صفائی کو یقینی بنایا جائے.
 
صوبائی وزیرِ تعلیم سعید غنی نےاسکول اور کالج میں طلبہ کی حاضری کو یقینی بنایا جائے جبکہ تمام اساتذہ روزانہ کی بنیاد پر صبح 8.30 سے قبل اپنی حاضری کو یقینی بنائی
 
صوبائی وزیر نے نصرت بھٹو کالج اور عزت خان گورنمنٹ بوائز سیکنڈری اسکول لیاری کا بھی دورہ کیا.انہوں نے کالج اور اسکول میں اساتذہ کی حاضری رجسٹر کو چیک کیا اور غیر حاضر اساتذہ کے حوالے سے بازپرس کی.
ں. سعید غنی
 
اسکولز اور کالج میں روزانہ صبح اسمبلی کے انعقاد کو لازمی بنایا جائے.
صوبائی وزیر نے لیاری ڈگری کالج برائے خواتین کے دورے کے موقع پر وہاں صفائی ستھرائی، اسمبلی کے روزانہ انعقاد اور کلاسز روزانہ ہونے پر پرنسپل کو شاباشی دی.
 
کالج اور اسکولز میں انرولمنٹ بڑھانے اور جواسکولز یا کالجز قریب ہیں اور وہاں انرولمنٹ کم ہیں ان کی فہرستیں مرتب کرنے کی ڈائریکٹر کالجز کو ہدایات جاری کی.
 
ایسے اسکولز اور کالجز جہاں انرولمنٹ کم ہیں ان کو ضم کرنے کے حوالے سے رپورٹ مرتب کی جائے

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment