ھفتہ, 04 جولائی 2020


ایریسسم مینڈس اسکالرشپ 2020-21 مقابلے میں 126 پاکستانی طلباء نےاسکالرشپ اپنےنام کرلیا

اسلام آباد: ایریسسم مینڈس اسکالرشپ 2020-21 مقابلے میں 126 پاکستانی طلباء نے اسکالرشپ اپنےنام کرلیا۔
 
یورپ میں تعلیم حاصل کرنے کے لئے ایرس مینڈس جوائنٹ ماسٹر ڈگری (ای ایم جے ایم ڈی) اسکالرشپ کے لئے منتخب ہونے والے پاکستانی طلباء کی تعداد گذشتہ تین سالوں میں تقریبا تین گنا بڑھ چکی ہے۔ یہ تعداد 2017 میں 46 سے تھی جو بڑھ کرتعلیمی سال 2020-21 میں 126 ہوگئی ہےجن میں 64 مرد اور 62 خواتین شامل ہیں۔
 
عالمی سطح پر کل 2،542 سے 126 اسکالرشپس کے ساتھ ، پاکستان اب دنیا میں تیسرے نمبر پر ہے۔
 
اس کی ایک بڑی وجہ پاکستان میں ایچ ای سی اور یورپی یونین کے مشن کے مشترکہ طور پر شروع کی جانے والی بیداری مہم ہے۔ پاکستان سے درخواستوں کی کل تعداد (2،919) تھی جودنیا میں سب سے زیادہ ہے۔ منتخب طلبا 18 یورپی ممالک کے معروف ممالک میں اپنی تعلیم حاصل کریں گے۔
 
ایراسمس منڈوس پروگرام کا مقصد یورپی اور شراکت دار ممالک کے مابین تعلیمی اور ثقافتی تفہیم کو فروغ دینا ہے۔ یہ ہیومن ریسورس کی ترقی کی حمایت کرتا ہے ، نقل و حرکت اور تعاون کو آسان بناتا ہے ، اور دنیا بھر میں اعلی تعلیمی اداروں کی صلاحیت کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔
 
Erasmus Mundus Joint Master پروگراموں میں پاکستان کے لئے دلچسپی کے بہت سے مضامین شامل ہیں ، جن میں سرکلر اکانومی ، مائکروویو الیکٹرانکس اور آپٹکس ، بین الاقوامی انسان دوست عمل ، ویکسینولوجی ، بچوں کے ادب ، میڈیا اور ثقافت ، اور زمینی اور عالمی سطح پر تبدیلی شامل ہیں۔
 
COVID-19 وبائی امراض کی وجہ سے مروجہ غیر یقینی صورتحال کے باوجود ، ایچ ای سی اسکالرشپ ایوارڈز کے ذریعہ ان کے سفری انتظامات سمیت تعلیمی سرگرمیوں کے آغاز کو آسان بنانے کے لئے یورپی یونین کے وفد کے ساتھ بات چیت میں سرگرم عمل ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment