ھفتہ, 24 اکتوبر 2020


ضیا ءالدین یونیورسٹی فیکلٹی آف لاءنےنیااعزازاپنے نام کرلیا

کراچی: ضیا ءالدین یونیورسٹی فیکلٹی آف لاءنے انٹرنیشنل ایسوسی ایشن آف لاءاسکول کا ممبر بننے کا اعزاز حاصل کرلیا ہے۔ ضیاءالدین یونیورسٹی فیکلٹی آف لاءسندھ بھر کی پہلی جبکہ پاکستان بھر سے دوسری یونیورسٹی سے جسے یہ اعزاز حاصل ہوا ہے۔ انٹرنیشنل ایسوسی ایشن آف لاءاسکول کا تعلق امریکہ کے کرنل لاءاسکول سے ہے۔ اس کی رکنیت میں 45 سے زائد ممالک کے تقریبا 170 سے زائد اسکولز شامل ہیں۔ انٹرنیشنل ایسوسی ایشن آف لاءکا مقصد غیر ملکی یونیورسٹیز کے ساتھ اشتراک قائم کرنا اور دنیا بھر میں قانون کی تعلیم کو عام کرنا ہے۔ مزید اس بات پر زور دیناکہ مختلف ممالک مل کر اس پر کام کریں اور جرائم کا خاتمہ کرنے میں ایک دوسرے کی مدد کریں ۔

انٹرنیشنل ایسوسی ایشن آف لائ، فیکلٹی ایکسچینج پروگرام کے تحت ایک ایسا پلیٹ فارم مہیا کرتا ہے جس کے ذریعے مختلف ممالک سے تعلق رکھنے والے 7500 فیکلٹی ممبران رکن ممالک کے لاءکالجز میں پڑھانے جا سکتے ہیں۔ اساتذہ کا یہ تبادلہ طلبا و اساتذہ دونوں کے لیے فائدہ مند ہے۔

انٹرنیشنل ایسوسی ایشن آف لاءکی جانب سے 2013 سے ایک سالانہ ڈین سمٹ کانفرنس کا انعقاد کیا جاتا ہے جہاں دنیا بھر سے رکن ممالک کی یونیورسٹیز آتی ہیں ۔ اس سال خوش قسمتی سے ضیا ءالدین یونیورسٹی فیکلٹی آف لاءسندھ بھر سے اس سمٹ میں شرکت کرنے والی پہلی یونیورسٹی ہوگی۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment