جمعہ, 15 جنوری 2021


سرسیدیونیورسٹی اورپاکستان سافٹ ویئراسپورٹس بورڈکےمابین مفاہمتی یادداشت پردستخط

کراچی: انفارمیشن ٹیکنالوجی کے شعبہ کی ترقی کے لیے باہمی تعاون بڑھانے اور مشترکہ کوششوں کو فروغ دینے کے لیے سرسید یونیورسٹی اور پاکستان سافٹ ویئر اسپورٹس بورڈ کے مابین ایک مفاہمتی یادداشت پر  دستخط کئے گئے ۔ یادداشت پر سرسید یونیورسٹی کی جانب سے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ولی الدین اور پاکستان سافٹ ویئر اسپورٹس بورڈ کی جانب سے عثمان ناصر نے دستخط کئے ۔

اس موقع پر وفاقی وزیر برائے انفارمیشن ٹیکنالوجی اینڈ مواصلات سید امین الحق نے کہا کہ دنیا میں بڑی تیزی سے ترقی ہورہی ہے اور دنیا تبدیل ہورہی ہے ۔ہمیں بھی چیزوں کو جدید تقاضوں کے مطابق ڈھالنا ہوگا ۔ پاکستان ان خوش قسمت ممالک میں شامل ہے جہاں نوجوانوں کا تناسب سب سے زیادہ ہے ۔ہمارے نوجوانوں میں بڑا ٹیلنٹ ہے لیکن ضرورت اس بات کی ہے کہ انھیں جدید ٹیکنالوجی سے جوڑا جائے ۔ انہوں نے مزید کہا کہ وفاقی وزیر امین الحق نے کہا کہ ڈیجیٹل پاکستان کی تشکیل وزیراعظم کا خواب ہے اور ہم ان کے اس وژن کو عملی جامہ پہنانے کے لیے حال ہی میں ژانگZong کے ساتھ1.1 بلین کے معاہدے پر دستخط کئے ہیں ۔

سرسید یونیورسٹی کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ولی الدین نے کہا کہ سرسید یونیورسٹی انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی مختلف اداروں کے ساتھ باہمی تعاون و اشتراک کے ذریعے سماجی و معاشی ترقی کے لیے نہ صرف ٹیکنالوجی کے فروغ کے لیے کوششیں کر رہی ہے جامعہ کی توجہ ایجادات اور تخلیقات پر مرکوز ہے ۔ ہم پاکستان میں ایک ایسا معاشرہ تشکیل دینا چاہتے ہیں جس کی بنیاد علم و فنون پر ہو ۔

 

 

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment