جمعہ, 26 فروری 2021


میٹرک بورڈنے نویں اوردسوی جماعت کےماڈل پیپرزتیارکرلئے

کراچی: میٹرک بورڈ کے ریسرچ سکیشن نے نیشنل اسکیم آف اسٹڈیز کے مطابق نویں اور دسویں جماعت ( سائنس گروپ) کےلئے ماڈل پیپرزکا اجراء کردیا۔نئی پالیسی کاآغاز نویں جماعت کے لئے 2021 اور 2022 سے دسویں جماعت کے لئے لاگو ہوگی۔

سندھ ایجوکیشن بورڈ کے مطابق میٹرک بورڈ کی ریسرچ اسکیم آف اسٹڈیز نے دونوں گریڈوں کے ماڈل پیپر تیار کیے ہیں اب ہر گریڈ کے لئے 550 نمبر ہوں گے، نویں اور میٹرک کے امتحانات کے کل نمبر 850 سے بڑھا کر1100کردیا ہے۔

میٹرک بورڈ کے چیئرمین سعید الدین کے مطابق ، ماڈل پیپرز طلباء اور اساتذہ کو امتحانات کی تیاری میں مدد فراہم کریں گے۔ یہ پرچے نجی اور سرکاری اسکول کے سینئر اساتذہ سے مشاورت کے بعد تیار کیے گئے ہیں۔

ڈائریکٹر ایجوکیشنل ریسرچ حور مظہر کے مطابق پہلے مرحلے میں نویں اور دسویں سائنس گروپ کے مضامین کے ماڈل پیپرز تیارکرلئے گئےہیں جبکہ دوسرے مرحلے میں جلد ہی جنرل گروپ کے ماڈل پیپرز کااجراء کردیا جائےگا۔

یاد رہے رواں سال 2021 نہم جماعت کاامتھان تخفیفی شدہ نصاب کے مطابق لیاجاءے گا جو کہ نئے ماڈل پپرز کے طرز پر ہوگا جبکہ 2021 میٹڑک کا امتحان پرانے ماڈل پیپرز کے طرز پر ہوگا ، ماڈل پیپرز بورڈ کی آفیشل ویب سائٹ سے ڈائون لوڈ کیاجاسکتاہے

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment