جمعرات, 21 جنوری 2021


جامعہ کراچی میں نصب کئے گئے واٹرفلٹریشن پلانٹ کی افتتاحی تقریب

کراچی :  جامعہ کراچی کے شعبہ فارمیسی میں احسان ڈیولپمنٹ ویلفیئرآرگنائزیشن کی جانب سے نصب کئے گئے واٹر فلٹریشن پلانٹ کی افتتاحی تقریب منعقد کی گئی۔

ڈاکٹر خالد عراقی نے احسان ڈیولپمنٹ ویلفیئرآرگنائزیشن کا شکریہ اداکرتے ہوئے کہا کہ جامعہ کراچی کے طلبہ کے لئے واٹر فلٹریشن پلانٹ کی تنصیب لائق تحسین ہے انہوں نےکہاکہ ایک تحقیق کے مطابق آئندہ دس سالوں میں پاکستان میں پانی کی شدید قلت ہوسکتی ہے۔

بچانہوں نےکہا وں کو ابتدا ہی سے پانی کی اہمیت کے بارے میں بتاناچاہیئے تاکہ اس کے ضیاع کوروکا جاسکے۔ پینے کے صاف پانی کی عدم دستیابی سے نہ صرف صحت بلکہ مالی اور معاشرتی مسائل بھی پیدا ہوتے ہیں۔

پاانہوں نے مزید کہا نی کی مینجمنٹ کا نظام ہو نا نہایت ضروری ہے ہمیں چیک اینڈ بیلنس کا نظام بنا نا ہو گا اور پانی کے ضیاع کو روکنے کے لئے عملی اقدامات کرنے ہوں گے تاکہ پانی جیسے بیش بہانعمت کو محفو ظ بنایا جاسکے

اس موقع پر ڈین فیکلٹی آف فارمیسی پروفیسر ڈاکٹر فیاض وید،پروفیسر ڈاکٹر اقبال اظہر،مشیر امورطلبہ جامعہ کراچی ڈاکٹر سید عاصم علی،چیئر مین شعبہ کمپیوٹر سائنس ڈاکٹر ندیم محمود اور دیگر فیکلٹی ممبران موجودتھے۔

احسان ڈیولپمنٹ ویلفیئرآرگنائزیشن کے اعزازی سیکریٹری مشتاق احمد قریشی نے آرگنائزیشن کے اغراض مقاصد اور تھرپارکرکے مختلف حصوں میں کئے جانے والے فلاحی کاموں جس میں صاف پانی کی فراہمی،صفائی ستھرائی، تعلیم اور میڈیکل کیمپس کا انعقاد شامل ہے پر تفصیلی روشنی ڈالی۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment