اتوار, 29 مارچ 2020


آپ کو آفس میں بہترین دوست کی ضرورت ہے

کیا آپ یہ سمجھتے ہیں کہ دفتر میں موجود ساتھیوں کے ساتھ صرف کھانے کے وقفے کے دوران ہنسی مذاق اور گپ شپ کرنے سے آپ کا وقت جلدی گزر جائے گا تو آپ بلکل غلط ہیں آپ کو اپنی یہ سوچ تبدیل کر دینی چاہیے کیونکہ دفتر میں موجود وفادار ساتھی کے بے شمار فوائدہوتے ہیں۔

ماہرین کاکہناہے کہ اگر آپ کا دفتر میں کوئی ایسا دوست بن جائے جس کے ساتھ رہ کر آپ کو اپنے کاموں کا پتا نہیں چلتا تو آپ سب سے خوش نصیب انسان ہیں، کیسے آئیے جانتے ہیں۔

اچھا دوست کام سے اکتاہٹ دور کرتا ہے
یوں توہر انسان روز روز دفتر جا کر ایک ہی کام سے اُکتا جاتا ہے لیکن اگر آفس میں آپ کا کوئی بہترین ساتھی موجود ہے جس کے ساتھ آپ ہنسی مذاق اور ہر طرح کی باتیں شیئر کرتے ہیں تو آپ اپنے آفس کے کاموں سے کبھی بیزار نہیں ہوں گے۔

کافی کا وقفہ
اگر آفس میں آپ کی بھروسے مند شخص کے ساتھ دوستی ہوگی تو آپ اس کے ساتھ کافی یا چائے کا وقفہ ساتھ لے سکتے ہیں جس میں آپ اپنے باس یا پھر کسی بھی ناپسند شخص کے حوالے سے گفتگو کرسکتے ہیں۔

دفتر کے مسائل حل کرنے کی تجویز
آپ اپنے آفس کی پریشانیاں اپنے گھر والوں کو نہیں بتا سکتےکیونکہ اُس کا حل گھر والوں کے پاس نہیں ہوتا مگر آپ کے دفتر میں موجود دوست آپ کی پریشانی کو سمجھ سکتا ہے اور اس کا حل بتا سکتا ہے۔

ذہنی تناؤ کم ہونا
کام کرنے کے ساتھ ساتھ دوست سے میسج پر باتیں اور ہنسی مذاق کرنے یا کسی ڈرامے سے متعلق گفتگو کرنے سے کام کا دباؤ دماغ پر اثر نہیں کرتا۔

دوست سے بڑھ کر فیملی ممبر بننا
وفادار دوست کے ساتھ اگر آپ ہفتے میں 40 گھنٹے سے زائد وقت گزارتے ہیں تو وہ آپ کے دوست سے بڑھ کر ایک فیملی کی حیثیت اختیار کرلیتا ہے جس کی کمپنی انجوائے کرنے کے ساتھ آپ خوش رہتے ہیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment