پیر, 01 جون 2020


کورونا وائرس 5Gٹیکنالوجی کی وجہ سے پیدا ہواہے

لندن : پوری دنیا میں سازشی نظریات والے یہ جھوٹی خبریں پھیلا رہے ہیں فائیو جی موبائل نیٹ ورک ٹاورکورونا وائرس پھیلنے کاسبب بن رہاہےجس کےبعد برطانیہ اورکئی یورپی ممالک سے 5 جی ٹاور نظرآتش کرنے کی خبریں آرہی ہیں. 

تازہ ترین واقعے میں ہالینڈ کےایک شہر میں ایک شخص نے  5g اور جلانے کی کوشش کی. اس سے قبل گزشتہ کئی روز پہلے یورپہاور برطانیہ میں سیل فون ٹاور کو آگ لگانے کی کوشش کی گئی. 

جس کےبعد ان ٹاوروں کئ حفاظت شروع کردی گئی اور معاملات کاجائزہ لیاجارہا ہے.دوسری جانب کمپنیوں کئ طرف سےبھی کیمپئن کےذریعے دعوی کوجھوٹا ثابت کرنے کی کوشش کی گئی ہے  

صرف برطانیہ میں 50 سےزائد واقعات ایسے ہیں جن میں ٹاوروں کو آگ لگانے کی کوشش کی گئی ہے جبکہ 80 سےزائد واقعات ایسے ہیں جن میں عملے پرحملے کئے گئے.

اس حوالے سےبعض لوگوں کا کہنا ہے کہ اس ٹاور سے کینسربہت تیزی سےپھیل رہاہے اس کےعلاوہ یورپ میں سوشل میڈیا مہم کاحصہ بن چکا ہے جس میں یہ دعوی کیاگیا ہے کہ کوروناوائرس خود 5Gٹاور کی وجہ سےپیدا ہوا ہے. 

برطانیہ میں ایک تنظیم سینٹرفار لیکٹرواسموگ پریوینشن کےسربراہ سوسن  برنچمین کہتی ہیں کہ برقناطیسی شعاعوں سےآلودگی پھیل رہی ہے ان کا کہنا ہے 5G ٹاور کوتباہ کردینا چاہئے کیونکہ بہت نقصان دہ ہے. 

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment