جمعرات, 04 جون 2020


اب ماسک لگا کر بھی فون ان لاک ہوسکے گا

 
 
 
 
نیویارک: موبائل بنانے والی معروف کمپنی آئی فون کے چہرے کی شناخت کے بعد کھلنے والے ماڈلز کو اب فیس ماسک کے ساتھ بھی کھولا جاسکے گا۔
 
خلیج ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق فیس آئی ڈی والے تمام آئی فون کو ان لاک کرنے کے لیے صارفین کو پاس کوڈ (خفیہ ہندسے) درج کرنے کی سہولت بھی فراہم کی جائے گی، وہ اپنے موبائل کی اسکرین کو سوئپ کر کے پاس مذکورہ ہندسے ڈال کر اسے ان لاک کرسکیں گے۔
 
علاوہ ازیں آئی فون نے اپنے آپریٹنگ سسٹم آئی او ایس 13.5 بیٹا ورژن میں صارفین کو یہ سہولت بھی فراہم کی ہے کہ وہ فیس ماسک کے ساتھ اپنے فون ان لاک کرسکتے ہیں۔
 
 
اس سے قبل ایپل استعمال کرنے والے صارفین کو یہ مشکل درپیش تھی کہ وہ جب تک اپنے فیس ماسک ہٹاتے نہیں تھے اُن کا موبائل شناخت نہیں کرتا تھا اور اسی وجہ سے فون ان لاک نہیں ہوتا تھا۔
 
کمپنی کی جانب سے صارفین کو فون ان لاک کرنے کے لیے دوسرا آپشن پاس ورڈ کا بھی دیا گیا جس کو درج کر کے وہ اپنے فون ان لاک کرسکتے ہیں۔
 
ایپل نے فیس ماسک کے ساتھ فون ان لاک کرنے کے فیچر کی آزمائش تو کرلی البتہ یہ سہولت عام صارفین کو کب تک دستیاب ہوگی اس حوالے سے کمپنی نے کوئی اعلان نہیں کیا۔
 
یہ بھی پڑھیں: کرونا وائرس: ایپل نے آئی فون کی فروخت محدود کردی
 
یاد رہے کہ کرونا وبا پھیلنے کے بعد لوگ احتیاطی تدابیر کے پیش نظر وائرس سے محفوظ رہنے کے لیے ماسک استعمال کررہے ہیں، اس دوران فیس ان لاک والے فون استعمال کرنے والے صارفین کو پریشانی کا سامنا تھا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment