اتوار, 11 اپریل 2021


واٹس ایپ سےچھٹکارہ پائیں، ایف ایف میٹنگ ڈاون لوڈکریں

کراچی: نویں جماعت کےطالبعلم نےواٹس ایپ طرزکی ایک ایپ تیارکرلی۔

فیڈرل بی ایریا کے رہائشی اور کلاس 9 کے ہونہار طالبعلم سید نبیل حیدر جعفری نے واٹس ایپ کے طرز پر ایپ تیار کیا ہے جس کا نام نام ایف ایف میٹنگ رکھا ہےاوراس میں متعدد آپشن موجود ہیں۔ اس ایپ کو پانچ فروری کو گوگل ایپ پلیٹ فارم پر رکھا ہے جس کے ورژن ون کو ان تک سینکڑوں افراد ڈاؤن لوڈ کرچکے ہیں تاہم نبیل کاکہناہے کہ اس ایپ کوایک لاکھ سے زائد مرتبہ ڈاؤن لوڈکیاجاچکا ہے،

اس حوالے سے نبیل نے دعویٰ کیا ہے کہ ان کی ایپ اینڈ ٹو اینڈ اینکرپٹڈ ہے اور اس ایپ کی سب سے بڑی خوبی یہ ہے کہ اس میں بصارت میں کمزور افراد کے لیے فونٹ اوررنگوں کو بڑھانے کا آپشن بھی موجود ہے۔اسی طرح کلربلائنڈ لوگوں کے لیے بھی رنگوں کا ایسا انتخاب رکھا گیا ہے جو وہ باآسانی دیکھ سکتے ہیں۔

نبیل نے بتایا کہ وہ ان کا گھر شدید مالی مشکلات کے باوجودانہوں نےرقم جمع کرکے دس ہزار روپے میں ایک لیپ ٹاپ خریدا اور اس پر ایف ایف (فرینڈز اینڈ فیملی) میٹنگ ایپ سازی کا آغاز کیا۔ اب تین سال کی محنت کے بعد یہ ایپ تیار ہوچکی ہے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ ساتویں جماعت سے اس ایپ پر محنت کررہے ہیں جس میں وائس کالنگ اورویڈیو کالنگ کی سہولت موجود ہے۔ اس ایپ میں بہت سارے چینلز ہیں اور آپ اپنی سہولت کے حساب سے چینل بناسکتےہیں۔ انہوں نے بتایا کہ اس ایپ میں دو لاکھ لوگوں تک کا گروپ بنایا جاسکتا ہے۔ جبکہ ایک پیغام پانچ سے چھ لاکھ لوگوں تک بھی بھیجا جاسکتا ہے۔ اس کے علاوہ سیکرٹ چیٹ کا آپشن بھی موجود ہے جس میں خود کار ڈیلیشن کا آپشن بھی موجود ہے۔

 

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment