پیر, 23 ستمبر 2019


مسلمانوں کے لیے خاص موبائل فون تیار

(ایمز ٹی وی) فون میں قرآن مجید عربی اور روسی ترجمے کے ساتھ موجود ہے، موبائل فون کی تیاری سے قبل مسلمانوں سے ان کی دلچسپیوں کے بارے میں پوچھ تاچھ کی گئی تھی۔

روس میں موبائل فون تیار کرنے والی ایک کمپنی نے صرف مسلمانوں کے لیے مخصوص ایک فون تیار کیا ہے جس میں قرآن مجید ، قبلہ نما اور نماز کی اذان کو پہلے ہی انسٹال کردیا گیا ہے۔

روسی میڈیا کی اطلاع کے مطابق اس موبائل کو ابتدائی طور پر صرف روسی مسلمانوں کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے اور اس میں مکمل قرآن مجید عربی متن اور روسی ترجمے کے ساتھ موجود ہے۔

یہ فون بی-کیو موبائل کمپنی نے تیار کیا ہے اور اس میں ایسا آلہ بھی لگایا گیا ہے جو صارف کی جگہ کے بارے میں بتائے گا اور وہ جس علاقے میں بھی موجود ہوگا وہاں سے اس کی کعبۃ اللہ (مکہ مکرمہ) کی جانب رُخ کے لیے رہ نمائی کرے گا۔

روسی مسلمانوں کی مرکزی روحانی انتظامیہ کے نمائندے تیمور امائیف نے سرکاری خبررساں ایجنسی تاس کو بتایا ہے کہ ”اس موبائل کی تیاری سے قبل ماہرین نے مسلم عقیدے کے پیروکاروں کی دلچسپیوں کا مطالعہ کیا تھا اور ان سے یہ پوچھا تھا کہ ان کی روزمرہ زندگی میں کس طرح کا آلہ مفید رہے گا”۔

انھوں نے بتایا کہ ”اس موبائل فون کا مینو بہت سادہ اور واضح ہے۔ صارف چند ایک کلک کے بعد قرآن مجید کی سورتوں پر پہنچ جاتا ہے اور وہ اپنی مطلوبہ سورہ کو کھول کر اس کی تلاوت کرسکتا ہے”

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment