جمعرات, 20 ستمبر 2018


وزیر اعظم نے 45سال پرانے منصوبے کاافتتاح کردیا

 

ایمزٹی وی(چترال)وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے چترال میں گولن گول ہائیڈرو پاور پروجیکٹ کے پہلے یونٹ کا افتتاح کردیا افتتاحی تقریب سے خطاب کرتےہوئے کہا کہ یہ 45 سال پرانا منصوبہ ہے جسے ن لیگ کی حکومت نے مکمل کیا
وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے چترال میں گولن گول ہائیڈرو پاور پروجیکٹ کے پہلے یونٹ کا افتتاح کردیا جس سے 36 میگاواٹ بجلی پیدا ہوگی۔ منصوبے کے تین یونٹس ہیں جن سے مجموعی طور پر 108 میگاواٹ بجلی حاصل ہوگی اور ہر سال تین ارب ستر کروڑ روپے کا فائدہ ہوگا۔ باقی دو یونٹ مارچ اور مئی میں مکمل ہو جائیں گے۔
افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ یہ منصوبہ پورا سال اتنی بجلی پیدا کرے گا جس سے چترال کی ضرورت پوری ہوسکے اور چترال ملک کا وہ حصہ ہوگا جہاں لوڈشیڈنگ نہیں ہوگی۔
شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ ہماری حکومت نے جتنے کام چترال میں کئے کہیں اور نہیں ہوئے، یہ 45 سال پرانا منصوبہ ہے جسے ن لیگ کی حکومت نے مکمل کیا، تختیاں لگانے والی اور کام کرنے والی حکومتوں میں یہ فرق ہوتا ہے۔
وزیراعظم کا کہنا تھا کہ لواری ٹنل کا منصوبہ مکمل ہو چکا ہے، حکومت گیس بھی مہیا کرے گی، اربوں روپے سے سڑکیں بن رہی ہیں، گلگت سے چترال اور اس سے آگے سڑک بنا رہے ہیں، چترال سے دیگر علاقوں کا رابطہ قائم ہوگا۔
وزیراعظم نے مزید کہا کہ عوام نے نواز شریف کو منتخب کیا جو ملک کے حق میں بہتر فیصلہ ثابت ہوا، عوام اگر پھر یہی فیصلہ کریں گے تو ترقی کا کام چلتا رہے گا، پاکستان کو ایک درست سمت پر ڈال دیا گیا ہے، جولائی میں عوام نے پھر درست فیصلہ کرنا ہے۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment