اتوار, 20 ستمبر 2020


تحریک انصاف کے تمام عہدیداروں کو فارغ کیاجائے

ایمزٹی وی(اسلام آباد) آزادکشمیرکے عام انتخابات میں پاکستان تحریک انصاف کی ناکامی پرتحریک انصاف کے کارکنان شدید مایوسی میں مبتلا ہیں اور پارٹی میں ہلچل مچ گئی ہے، چیئرمین تحریک انصاف عمران خان سے بیرسٹرسلطان محمود سمیت دیگر مرکزی قائدین کو عہدوں سے برطرف کے تحقیقات کا مطالبہ کردیا ہے۔
تحریک انصاف کے کارکنان کا کہنا ہے کہ چیئرمین عمران خان نے آزادکشمیرکے عام انتخابات میں امیدواروں کے لیے بیرسٹرسلطان محمودکو کھلی چھٹی دے کر بڑی غلطی کی ہے جبکہ پارٹی کے وائس چیئرمین شاہ محمود قریشی نے بیرسٹر سلطان محمود کی سربراہی میں قائم امیدواروں کی سلیکشن کمیٹی میں شامل نہ ہوکر دانشمندی کا مظاہرہ کیا ۔کارکنان کا کہنا ہے کہ بیرسٹر سلطان محمود نے من پسند امیدواروں کوپارٹی ٹکٹ دیے جس کی وجہ سے تحریک انصاف کو شدید ناکامی کا سامنا کرنا پڑا۔ کارکنان نے اپیل کی کہ بیرسٹر سلطان محمودکو ہٹا کر آزاد کشمیر میں انٹرا پارٹی انتحابات کرائے جائیں۔
کارکنان نے کہا اگر پارٹی چیئرمین عمران خان نے آزاد کشمیر میں پارٹی کارکردگی کو دیکھتے ہوئے اپنی پالسیوں پر نظر ثانی نہ کی تو 2018 کے عام انتخابات میں بھی تحریک انصاف کو ناکامی کا سامنا کرنا پڑے گا۔ کارکنان نے مطالبہ کیا کہ تحریک انصاف آزاد کشمیر کے تمام عہدیداروں کو عہدوں سے فارغ کیاجائے اورقبضہ گروپوں کو نکالا جائے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment