پیر, 16 دسمبر 2019


بھارتی دشتگردی کا ثبوت اقوام متحدہ کے حوالے

 


ایمزٹی وی(اسلام آباد) قومی اسمبلی میں اظہار خیال کرتے ہوئے وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا کہ بھارت پاکستان میں دہشت گردی میں ملوث ہے جس کے ثبوت ہم نے اقوام متحدہ کو بھی دیئے ہیں، پاکستانی سیکورٹی فورسز نے دہشت گردوں کی کمر توڑ دی ہے جب کہ سی پیک منصوبہ پاکستان کے لیے گیم چینجر ثابت ہوگا اور یہ منصوبہ ہر صورت میں مکمل ہوگا لیکن بھارت ایسا نہیں چاہتا ہے، سی پیک تکمیل کے قریب پہنچے گا تو کئی دیگر ممالک بھی اس میں شامل ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ ایل او سی پر پاکستان پہل نہیں کرتا البتہ بھارتی اشتعال انگیزی کا بھرپور جواب دیا جاتا ہے اور ہم پاکستان کی سرحدوں، پانیوں اور فضاؤں کی حفاظت کی مکمل صلاحیت رکھتے ہیں۔
خواجہ آصف کا کہنا تھا کہ برہان وانی کی شہادت کے بعد مقبوضہ کشمیر میں تحریک آزادی کو نئی جہت ملی جب کہ بھارتی فوج نے بربریت کا بازار گرم کرتے ہوئے سیکڑوں نہتے کشمیریوں کو شہید کیا گیا اور پیلٹ گن استعمال کرکے بڑی تعداد میں لوگوں کی بینائیوں سے بھی محروم کردیا۔

ان کا کہنا تھا کہ بھارت میں انتخابات قریب ہیں اس لیے شدت پسندانہ جذبات کو ابھارا جا رہا ہے، نریندر مودی گجرات سے قتل عام کا جو ورثہ لائے اسے مسلط کر رہے ہیں جب کہ بھارت میں ڈی مونٹائزیشن پالیسی ناکام ہو گئی اور مودی نے تو والدہ کو بھی نوٹ تبدیل کروانے کے لیے قطار میں کھڑا کر دیاہے۔
خواجہ آصف نے کہا کہ وزیر خارجہ کا نہ ہونا میری دانست میں کوئی مسئلہ نہیں، ذوالفقار علی بھٹو نے بھی غیر منتخب شخص کو ذمہ داریاں دے رکھی تھیں۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment