پیر, 08 مارچ 2021


پڑوسی ملک کے ساتھ مذاکرات کے لئے تیار ہیں, سرتاج عزیز

 


ایمزٹی وی(اسلام آباد) مشیرخارجہ سرتاج عزیز کا کہنا تھا کہ ہماری افواج سرحدوں کی حفاظت کرنا جانتی ہیں اور ہرقسم کی جارحیت کا منہ توڑ جواب دیا جائے گا جب کہ بھارت مسئلہ کشمیر سے عالمی توجہ ہٹانے کے لیے ایل او سی پر کشیدگی بڑھارہا ہے۔

مشیرخارجہ سرتاج عزیز کا قومی اسمبلی میں اظہارخیال کرتے ہوئے کہنا تھا کہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں جان بوجھ کرشہریوں کو نشانہ بنا رہا ہے، کشمیرمیں کئی ماہ سے مسلسل لاک آؤٹ ہے، مقبوضہ وادی میں انٹرنیٹ اورموبائل فون سروسز بھی معطل ہیں جب کہ شہریوں کو نمازجمعہ کی اجازت بھی نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ مسئلہ کشمیر کا اصل حل کشمیریوں کی تحریک سے ہی نکلے گا۔

مشیرخارجہ کا ایل او سی کی صوترحال پر کہنا تھا کہ بھارت جان بوجھ کرآزاد کشمیر میں شہری آبادی کونشانہ بنارہا ہے، بھارت مسئلہ کشمیرسے توجہ ہٹانے کے لیے ایل اوسی پر کشیدگی کو ہوا دے رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہماری افواج سرحدوں کی حفاظت کرنا جانتی ہیں، ہم بھارتی دباؤمیں نہیں آئیں گے اور ہرقسم کی جارحیت کا جواب دیا جائے گا۔

سرتاج عزیز کا کہنا تھا کہ تمام ہمسایہ ممالک کے ساتھ پرامن رہنا ہماری اولین ترجیح ہے، بھارت کے ساتھ مذاکرات کے لیے تیارہیں اور کشمیرکا مسئلہ مذاکرات کے ذریعے حل ہوتا ہے تو پڑوسی ملک کے ساتھ مذاکرات کے لئے تیار ہیں لیکن مسئلہ کشمیر کا اصل حل کشمیریوں کی تحریک کے ذریعے ہی نکلے گا اور پاکستان کشمیریوں کی سیاسی، سفارتی اوراخلاقی حمایت جاری رکھے گا۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment