ھفتہ, 15 مئی 2021


خواجہ آصف کے بیان سے پاکستان کی بدنامی ہوئی، چیئرمین تحریک انصاف

 


ایمزٹی وی(اسلام آباد)تحریک انصاف کے چیئر مین عمران خان نے 27دسمبر کو پیپلز پارٹی کے جلسے سے امیدیں لگا لیں ،ان کاکہناہے کہ کل 27دسمبر ہے ،دیکھتے ہیں پیپلز پارٹی کیا اعلان کرتی ہے۔ان کا کہنا ہے کہ پوری اپوزیشن متفق ہے کہ پاناما پر نواز شریف کو جواب دینا پڑے گا ۔عمران خان نے چوہدری نثار کے نیب چیئر مین سے متعلق بیان کا خیر مقدم بھی کیا ۔

میڈ یا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہاکہ جب بھی حکومت قانون توڑتی ہے تو اپوزیشن کو جواب لینا ہو تاہے ،پاناما میں جو اربو ں روپے باہر گئے وہ عوام کا پیسہ ہے ۔

ان کاکہنا تھا کہ نیب پاکستان میں کرپشن بڑھا رہی ہے ،اگر نیب کامیاب ہوتی تو کرپشن نہ بڑھتی،نواز شریف کے خلاف نیب میں 12کیسز ہیں ،پاکستان کی تاریخ میں پاناما اہم کیس ہے ۔

عمران خان نے کہا کہ چوہدری نثار نے کہا نیب چیئر مین سپریم کورٹ مقرر کرے ،ان کے اس بیان کا خیر مقدم کرتے ہیں ،نیب کو سپریم کورٹ کے ماتحت ہونا چاہیے ۔انہوں نے کہا کہ پاکستان کا المیہ ہے لوگ کہتے ہیں نواز شریف کو سزا نہیں ہو گی ،پاکستان کا نظام صرف کمزوروں کو پکڑتا ہے ۔چیئر مین تحریک انصاف نے مزید کہا کہ یہودی لابی پہلے ہی پاکستان کے ایٹمی پروگرام کے خلاف لگی ہوئی ہے ،ایسے میں خواجہ آصف کے نیو کلیئر حملے سے متعلق بیان سے پاکستان کی بدنامی ہوئی ۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment