ھفتہ, 24 اگست 2019


افغانستان نے سرحد پر بائیومیٹرک سسٹم کو تباہ کردیا

 

ایمزٹی وی(اسلام آباد)قومی سلامتی کے مشیر ناصر جنجوعہ نے کہا ہے کہ افغانستان نے کہا ہے کہ امریکہ پاکستان کی قربانیوں کی وجہ سے آج سپر پاور ہے،افغانستان نے سرحد پر بائیومیٹرک سسٹم کو تباہ کردیا ہے۔
تفصیلات کے مطابق مشیر برائے قومی سلامی ی امور ناصر جنجوعہ نے سمٹ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں شدت پسندی افغان جنگ کی وجہ سے پیدا ہوئی،افغانستان نے سرحد پر بائیومیٹرک سسٹم کو تباہ کرکے رکھ دیا ہے۔
انہوں نے کہا کہ پاکستان میں شدت پسندی افغان جنگ کی وجہ سے پیدا ہوئی،روس کے خلاف کھڑے نہ ہوتے تو کیا آج افغانستان ہوتا؟۔ناصر جنجوعہ کا مزید کہنا تھا کہ کہا جاتا ہے کہ پاکستان طالبان کا ساتھ دے رہا ہے،اگر ایسا ہے تو پاکستانی طالبان ہمارے کیخلاف کیوں لڑے رہے ہیں؟،طالبان مخالف کارروائیوں پر پاکستان کیخلاف جہادی فتویٰ دیا گیا۔
مشیر سلامی امور نے سمٹ سے خطاب میں کہا کہ گزشتہ 4 دہائیوں سے پاکستان قربانیاں دے رہا ہے،پاکستان درست اور لچک دکھانے والا ملک ہے جبکہ ہمیں غلط اور کمزور سمجھا گیا۔ان کا کہنا تھا کہ پاکستان اور افغانستان کی سرحد انتہائی پیچیدہ ہے،پاک افغان سرحد پر 300 سے زائد غیر قانونی راستے ہیں،کے پی کے میں 128 جبکہ بلوچستان میں 200 غیر قانونی راستے ہیں،کراچی خطرناک شہروں کی فہرست میں 42 درجے بہتر ہوا۔دنیا کے امن کیلئے فرنٹ لائن کے طور پر کھڑے ہیں۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment