منگل, 12 نومبر 2019


بینظیرکیس،سمن کی تعمیل نہ ہوسکی،امریکی صحافی کاپاکستان آنےسےانکار

ایمز ٹی وی(اسلام آباد) سابق وزیراعظم اور پاکستان پیلپزپارٹی کی مقتول رہنما بینظیر قتل کیس کے اہم گواہ امریکی صحافی مارک سیگل کو جاری سمن کی تعمیل نہ ہوسکی، امریکی صحافی نے پاکستان آکر بیان ریکارڈ کرانے سے انکار کردیا، جب کہ دوسری جانب کیس کی سماعت کرنے والے جج کو پانچویں بار تبدیل کردیا گیا۔

سابق وزیراعظم بے نظیر بھٹو کے  قتل کیس کی سماعت آج انسداد دہشت گردی کی خصوصی عدالت میں نمبر ایک میں ہو نا تھی، تاہم کیس کی سماعت کرنے والے جج  جسٹس پرویز اسماعیل  کو تبدیل کردیا گیا،  جسٹس پرویز اسماعیل جوئیہ بے نظیر قتل کیس کی  سماعت کرنے والے پانچویں جج تھے، انہیں چکوال کی سیشن عدالت کا جج تعینات کردیا گیا ہے۔ کیس کی سماعت چھ اپریل تک ملتوی کردی گئی ہے۔ 

دوسری جانب  کیس کے اہم گواہ امریکی صحافی مارک سیگل کو جاری سمن  کی  تعمیل نہ ہوسکی،ایف آئی اے کے پراسیکیوٹر کے مطابق  سیکیورٹی خدشات کے باعث مارک سیگل نے پاکستان آنے سے انکار کردیا۔

پاکستان آنے سے متعلق غیر ملکی صحافی کا کہنا تھا کہ پاکستان آنے پر جان کا خطرہ لاحق ہے، میرا بیان ویڈیو لنک کے ذریعے امریکا یا برطانیہ سے ریکارڈ کیا جاسکتا ہے۔مارک سیگل نے یہ جواب بینظیر بھٹو قتل کیس میں پراسیکیوٹر ٹیم کی جانب سے رابطے پر دیا ۔  سمن سے متعلق  ایف آئی اے پراسیکیوٹر کا کہنا تھا کہ  صحافی کو سمن کی تعمیل کیلئے کم از کم پانچ روز دیئے جائیں۔  واضح رہے کہ امریکی صحافی مارک سیگل نے بینظیر بھٹو کے قتل کا ذمہ دار سابق صدر پرویز مشرف کو قرار دیا تھا

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment