جمعرات, 05 دسمبر 2019


وزیراعظم کا نئے مقاصد کے لئے دو ملکی دورہ

 

ایمزٹی وی(اسلام آباد)وزیراعظم نواز شریف چین میں ہونے والی ون بیلٹ ون روڈ کانفرنس میں شرکت کریں گے اور دورہ چین کے بعدخادم الحرمین شریفین کی جانب سے امریکہ ،عرب اور اسلامی سمٹ میں شرکت کی دعوت پر سعودی عرب جائیں گے۔
میاں نواز شریف 14 اور 15 مئی کو چین میں ہونیوالی ون بیلٹ ون روڈ کانفرنس میں شرکت کریں گے جس کا مقصد سی پیک منصوبے کو پوری دنیا میں پھیلانا ہےاوراس کے علاوہ وزیراعظم چینی حکام سے ملاقات میں افغانستان اور بھارت کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کے حوالے سے بھی بات کریں گے۔
تفصیلات کے مطابق وزیراعظم سے سعودی عرب کے وزیراطلاعات و ثقافت عواد بن صالح نے ملاقات کی اور شاہ سلمان کی طرف سے سمٹ میں شرکت کا دعوت نامہ دیا جس کو نواز شریف نے قبول کرلیا۔سعودی وزیر نے ملاقات میں کہا کہ ریاض میں امریکہ،عرب اور اسلامک سمٹ کا انعقاد کررہے ہیں۔
امکان ظاہر کیا جارہا ہے کہ امریکہ ،عرب سمٹ کے دوران وزیراعظم کی پہلی مرتبہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے ساتھ ملاقات ہوگی کیونکہ دونوں شخصیات نے کانفرنس میں شرکت کا فیصلہ کیا ہے۔
واضح رہے کہ وزیراعظم سعودی عرب کے دورہ سے قبل چین کے دورہ پر روانہ ہورہے ہیں اور امکان ظاہر کیا جارہا ہے کہ میاں نواز شریف چینی حکام سے ملاقات میں افغانستان اور بھارت کے ساتھ پاکستان کے تعلقات کو معمول پر لانے کے حوالے سے بات چیت کریں گے۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment

comment1

  • Comment Link KelfextTase

    KelfextTase

    01/07/2017

    Online Pharmacy 24h cialis Interaction Of Nyquil And Amoxicillin