منگل, 01 دسمبر 2020


شہریوں کی سہولت کے لئے نادرا نے درخواستوں کی تعداد میں اضافہ کردیا

 

ایمزٹی وی(اسلام آباد)نادراحکام نے شہر میں قومی شناختی کارڈ کی یومیہ درخواستوں کی تعداد 8ہزار 949سے بڑھا کر 10ہزار 560کردی۔
ذرائع کا کہناہے کہ شہریوں کو بہتر سہولیات فراہم کرنے پر مامور نادرا کی خصوصی ٹاسک ٹیم نے گزشتہ چند ہفتوں کے دوران ایک جانب اگر شہر کے مختلف سینٹرز کے اوقات کار میں کئی گھنٹے اضافہ کیا اور پہلے سے موجود کاونٹرز کے علاوہ بیشتر برانچز پر اضافی کاونٹرز کی سہولیات جبکہ ایڈوانس ٹوکن کا نظام متعارف کروایا، وہیں اگلے مرحلے میں قومی شناختی کارڈ کے یومیہ درخواستوں کی تعداد 8ہزار 949سے بڑھا کر 10ہزار 560کردی گئی ہے۔
مشتبہ اور دیگر وجوہات کی بنا پرتصدیق (ویری فیکشن) کے مراحل میں رکے ہوئے شناختی کارڈز کے لیے شہر میں تعینات زونل بورڈ ممبران کی روزانہ کی سماعت جو کہ چند روز قبل تک 350کے لگ بھگ تھی اس میں بھی شہریوں کی پریشانی کو مدنظر رکھتے ہوئے اضافہ کرکے 600سائلین یومیہ کردیاگیا تاکہ زیادہ سے زیادہ شہری زونل بورڈز سے رجوع کرکے اپنے قومی شناختی کارڈ کے حصول ممکن بناسکے۔
ذرائع کا کہناہے کہ بدھ کونادرا کی بند ہونے والی نثار شہید برانچ کوازسرنو فعال کیا جارہا ہے ،دوسری جانب ریجنل ہیڈآفس کراچی میں حالیہ دنوں تعینات ہونے والے ڈی جی نادرا سندھ کرنل (ریٹائرڈ) میر عجم خان درانی شہر کراچی کے بعد اندورن سندھ کے مختلف اضلاع حیدرآباد،ٹنڈوالہ یار اور میرپورخاص کے ہنگامی دورے کیے۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment