اتوار, 29 مارچ 2020


وفاق میں حکومت بنانے کیلئے پی ٹی آئی متحرک، ایم کیو ایم کو دعوت

 

ایمزٹی وی(اسلام آباد)وفاق میں حکومت بنانے کیلئے عمران خان کا ساتھیوں کو ٹاسک‘ تحریک انصاف نے رابطے شروع کردیئے ‘پی ٹی آئی کے رہنما جہانگیر ترین نے ایم کیو ایم کے کنوینر خالد مقبول صدیقی کو فون کرکے انہیں حکومت سازی کے لیے ساتھ چلنے کی دعوت دی۔

ذرائع کے مطابق ایم کیوایم اور پی ٹی آئی رہنماؤں کی ملاقات جلد متوقع ہے ‘ ادھر آزاد ارکان نے بھی پی ٹی آئی میں شمولیت شروع کردی ہے ‘علاوہ ازیں سابق وزیر اعلی پرویز خان خٹک نے خیبرپختونخوا کےپانچ آزا د ارکان سے بھی رابطے کرلئے ہیں اور پانچوں آزاد ارکان نے پرویز خان خٹک کی قیادت میں پی ٹی آئی میں شامل ہونے کا فیصلہ کرلیا ہے ۔

پرویز خٹک نے اس بات کی بھی تصدیق کی کہ قومی اسمبلی کے دو اور پنجاب اسمبلی کے دوآ زاد ارکان سے ان کا رابطہ ہوچکا ہے اورچاروں نے تحریک انصاف میں شمولیت کاعندیہ دے دیا ہے۔ چاروں نامزد وزیر اعظم عمران خان کے ساتھ پریس کانفرنس میں شمولیت کااعلان کریںگے۔ تفصیلات کے مطابق وفاق میں حکومت سازی کے لیے جہانگیرترین نے ایم کیو ایم کے خالد مقبول صدیقی سے 

ٹیلی فونک رابطہ کیا ہے۔ذرائع کا کہنا ہے کہ دونوں جماعتوں میں ٹیلیفونک رابطے کے بعد ایم کیو ایم اور پی ٹی آئی کے رہنماؤں کی ملاقات جلد متوقع ہے۔

 

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment