ھفتہ, 27 فروری 2021


پی ٹی آئی کے ایک اور رہنما پارٹی سے ناراض

 

ایمزٹی وی(اسلام آباد)پاکستان تحریک انصاف کے رہنما عامر لیاقت کے بعد ایک اور پی ٹی آئی رہنما نے احساس محرومی کا اظہار کر دیاہے اور صدارتی امیدوار عارف علوی کو اپنے تحفظات سے آگاہ کر دیاہے ۔
تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے رکن قومی اسمبلی آفتاب جہانگیر نے عارف علوی سے شکوہ کرتے ہوئے کہا کہ ہم بھی کراچی سے منتخب ہوئے ہیں لیکن افسوس ہے چاہیے اسلام آباد ہو یا کراچی ہمیں نظر انداز کیا جارہاہے ، ایم کیوایم سے ملاقات ہو یا ادارہ نور حق کا دورہ ہمیں نظر انداز کیا جارہاہے ۔
انہوں نے ڈاکٹر عارف علوی کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ آپ کراچی کے بڑے ہیں یہ معاملات اب آپ خود یکھیں ۔یاد رہے کہ آفتاب جہانگیر این اے 252 سے قومی اسمبلی کے ممبر منتخب ہوئے ہیں۔
واضح رہے کہدو روز قبل عامر لیاقت نے بھی گورنر سندھ عمران اسماعیل کی حلف برداری کی تقریب کے بعد عشائیے میں مدعو نہ کرنے پر شدید غصے کا اظہار کیا تھا اور انہوں نے سندھ کی پارلیمانی پارٹی کا واٹس ایپ گروپ بھی چھوڑ دیا تھا۔ دوسری جانب گورنر ہاؤس اور پی ٹی آئی ذرائع کا کہنا ہے کہ عامر لیاقت کی ناراضگی بلاجواز ہے۔
اس معاملے پر پی ٹی آئی کراچی کے صدر فردوس شمیم نقوی کا کہنا تھا کہ جب عشائیہ ہوا ہی نہیں تو کسی کو بلانا نہ بلانا کیسا؟ جب کہ پی ٹی آئی کے رہنما سینیٹر فیصل جاوید نے عامر لیاقت کے الزامات کو وزارت نہ ملنے پر واویلا قرار دیا اور انہیں آزاد حیثیت میں انتخاب لڑ کر جیتنے کا چیلنج دیا

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment