جمعہ, 05 مارچ 2021


سنگل نیشنل کوریکولم کے حوالےسےصوبائی اورعلاقائی حکومتوں کومراسلہ جاری

اسلام آبا: یکساں قومی نصابی تعلیم پالیسی کے حوالے سے تمام صوبائی اور علاقائی حکومتوں کو ایک مراسلہ جاری کردیاگیا۔

تفصیلات کے مطابق د وفاقی وزیر شفقت محمود کی ہدایت پر وزارت تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت کی وزارت نے آج ایک واحد قومی نصاب نصابی کتاب پالیسی کے حوالے سے تمام صوبائی اور علاقائی حکومتوں کو ایک مراسلہ جاری کیا ہے۔

وزارت کی سنگل نیشنل کوریکولم(ایس این سی )ٹیکسٹ بک پالیسی کے مطابق ، نجی پبلشروں کو ایس این سی کے ذریعہ مقرر کردہ اسٹوڈنٹ لرننگ آبجیکٹویز(ایس ایل اوز )کے ساتھ مل کر یہ نصابی کتب تیار کرنے کی اجازت ہوگی

اس سلسلے میں نجی پبلشرز ، صوبائی / علاقہ ٹیکسٹ بک بورڈ کے ذریعہ این او سی کی ضرورت کرتے ہیں تاکہ بورڈز کو پاکستان مخالف ، مذہب مخالف یا کسی بھی دوسرے نفرت انگیز مواد کو شامل کرنے کی جانچ کی جاسکے۔

وفاقی وفاقی تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت کی وزارت نے تمام صوبائی / علاقہ ٹیکسٹ بک بورڈز کو مشورہ دیا ہے کہ وہ اس بات کا یقین کرنے کے لئے مستعدی سے مشق کریں کہ نجی پبلشرز ایس این سی کے مقاصد اور مندرجات کے مطابق درسی کتابیں تیار کررہے ہیں۔
وزارت نے درسی کتب کے بورڈوں کو بھی مشورہ دیا ہے کہ وہ ریڈ ٹیپزم کے بغیر این او سی کے طریقہ کار میں آسانی پیدا کرے اور بوجھل انتظامی پیچیدگیوں سے گریز کرے۔

وفاقی تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت کی وزارت نے بھی متعلقہ حکام کو آگاہ کیا کہ مئی / جون میں ہونے والی امتحانات کی تاریخوں میں نظربندی اور 2020/21 کے تعلیمی سال میں اسکولوں کی طویل بندش کی وجہ سے نیا تعلیمی سیشن اب اگست 2021 میں شروع ہوگا۔

وزارت تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت نے صوبائی / علاقائی حکومتوں اور دیگر تمام اسٹیک ہولڈرز کی مشاورت سے سنگل قومی نصاب (SNC) پہلے سے لے کر گریڈ 5 تک تیار کیا ہے جس کے بعد آئندہ سے ملک بھر کے تمام سرکاری اور نجی اسکولوں کے پاس شرکت کی جائے گی۔

تعلیمی سال. وزارت کی ہدایت پر ، قومی نصاب کونسل نے تمام اسٹیک ہولڈرز کی مشاورت سے ، ایس این سی کے ذریعہ پیش کردہ ایس ایل اوز کے ساتھ منسلک ماڈل نصابی کتب کو بھی تیار کیا ہے ، جو پہلے سے لے کر گریڈ 5 تک ہیں

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment