پیر, 08 مارچ 2021


آئی بی سی سی انٹربورڈریجنل مقابلے2021 کاانعقاد کرےگا

اسلام آباد: چیرمین کی انٹر بورڈ کمیٹی (آئی بی سی سی) نے وفاقی وزیر تعلیم و پیشہ ورانہ تربیت شفقت محمود کی ہدایت پر علاقائی سطح پر انٹر بورڈ کے شریک نصاب سرگرمیوں کا مقابلہ کرنے کا اعلان کیا ہے۔

آئی بی سی سی کے مطابق ، شیڈول کے مطابق پہلا مقابلہ 11 فروری کو کراچی میں ، دوسرا 16 فروری کو سکھر میں ، تیسرا 18 فروری کو بہاولپور میں ، چوتھا 22 فروری کو لاہور میں ، پانچواں مقابلہ 26 فروری کو اسلام آباد میں ، چھٹا مقابلوں میں ہوگا۔ یکم مارچ پشاور میں اور ساتواں علاقائی مقابلہ 4 مارچ کو ایبٹ آباد میں ہوگا۔

مقابلوں کا حتمی راؤنڈ مارچ کے آخر تک قومی سطح پر اسلام آباد میں ہوگا۔علاقائی مقابلہ کے پوزیشن ہولڈر آخری مقابلہ میں حصہ لیں گے۔

یہ مقابلے نعت ، قرأت ، قومی گانوں اور مباحث کے زمرے میں ہوں گے۔ یہ پہلا موقع ہے جب آئی بی سی سی میں اس قسم کے مقابلے ہوں گے۔ اس سے قبل ، آئی بی سی سی نے کھیلوں کے زمرے میں انٹر بورڈ مقابلوں کا انعقاد کرچکا ہے۔

آئی بی سی سی ان مقابلوں کا انعقاد انٹر بورڈ اسپورٹس کمیٹی (آئی بی ایس سی) اور انٹریونیورسٹیزکے کنسورشیم (آئی یو سی پی ایس) کے اشتراک سے کرتے ہیں۔

ان پروگراموں کے کامیاب انعقاد کے بعد ، آئی بی سی سی طلبا کی تخلیقی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے کے لئے تخلیقی تحریری اور تخلیقی فنون مقابلہ کے شیڈول کا اعلان کرے گا۔ آئی بی سی سی نے سال 2021 کے کھیلوں کے مقابلوں کے سالانہ شیڈول کا اعلان کیا ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment