اتوار, 01 اگست 2021


ایچ ای سی اے لیول کےطلباکوعارضی طورپرداخلے پرمتفق

وفاقی وزیر تعلیم و پیشہ وارانہ تربیت کی زیر صدارت انجینئرنگ یونیورسٹیز میں طلبہ کے داخلے کو یقینی بنانے کے لئے آج پاکستان انجینئرنگ کونسل، انجینئرنگ یونیورسٹیز کے وائس چانسلرز اور ایچ ای سی کے اعلی عہدیداروں کا مشاورتی اجلاس آج ہوا۔

گزشتہ روز ہونے والے اجلاس میں وفاقی وزارت تعلیم نےاعلان کیا ہے کہ اے 2 طلباء کو ای سی اے ٹی اور انجینئرنگ کالج داخلہ ٹیسٹوں میں شرکت کی اجازت ہوگی اور عارضی نتائج کی بنیاد پر انہیں داخلہ دیا جائے گا۔

اجلاس میں پاکستان انجینئرنگ کونسل (پی ای سی) ، ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) کے اعلی عہدیداروں اور انجینئرنگ یونیورسٹیوں کے وائس چانسلرز نے شرکت کی۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ یونیورسٹیوں کو طلباء کو جنوری میں ان کے آخری امتحان کے آخری نتائج کے مطابق عارضی داخلہ دینے کی اجازت ہوگی۔

ایچ ای سی اے لیول کے طلبا میں عارضی طور پر داخلے پر متفق ہے

گذشتہ ماہ ، ہائر ایجوکیشن آف کمیشن (ایچ ای سی) نے اعلان کیا تھا کہ حکومت نے ان کے امتحانات ملتوی کرنے کے اعلان کے بعد وہ جامعات کو عارضی بنیادوں پر اے لیول کے طلبا کو داخلے کی اجازت دیں گے۔

عہدیداروں کاکہناہے کہ یہ فیصلہ ایچ ای سی اور کورونا وائرس مانیٹرنگ کمیٹی نے ایک اجلاس میں کیا ہے۔ کمیٹی میں ملک کی تمام اقسام کے وائس چانسلرز شامل ہیں۔

عہدیداروں نے بتایا ، "عارضی داخلہ دینے کا فیصلہ اس لئے لیا گیا تھا کہ طلباء کا سال ضائع نہ ہو۔"

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment