اتوار, 01 اگست 2021


این سی اوسی کااجلاس:وفاقی وزیرتعلیم شفقت محموداورتمام صوبائی وزرائےتعلیم کی شرکت

اسلام آباد: وفاقی وزیر منصوبہ بندی اسد عمرکی زیر صدارت نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) کااجلاس آج ہوگا جس فزیکل امتحانات کے حوالےسے تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق ، اجلاس میں موسم گرما کی تعطیلات ، طلباء کا فزیکل امتحانات کے خلاف احتجاج اور پروموشن پالیسی پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

اجلاس میں وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود اور تمام صوبائی وزیر تعلیم بھی شریک ہونگے ۔

اس سے قبل فیض آباد میں آن لائن امتحانات کا مطالبہ کرتے ہوئے مظاہرہ کرنے والے طلبا کو منتشر کرنے کے لئے پولیس نے ایک درجن مظاہرین کو گرفتار کیا تھا جب کہ متعدد موٹرسائیکلیں ضبط کرلی گئیں۔ وہ حتمی امتحانات آن لائن کروانے کا مطالبہ کر رہے تھے۔

یا درہےبین الصوبائی وزیر تعلیم کانفرنس میں ہونے والے فیصلوں کے بارے میں میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے وزیر تعلیم نے ایک بار پھر واضح کیا کہ اس سال بغیر کسی امتحان کے کسی بھی طالب علم کو اگلی کلاس میں ترقی نہیں دی جائے گی۔

انہوں نے کہا ، "نویں اور دسویں جماعت کے طلباء کے لئے امتحانات اس سال صرف ریاضی اور اختیاری مضامین کے لئے ہوں گے۔" انہوں نے مزید کہا کہ 11 اور 12 کے طلباء کے امتحانات صرف اختیاری مضامین کے لئے ہوں گے۔

او لیول امتحانات کے بارے میں تفصیلات دیتے ہوئے شفقت نے بتایا کہ کیمبرج نے 26 جولائی کے بعد او لیول کے امتحانات لینے کا فیصلہ کیا ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment