بدھ, 29 جون 2022


ن لیگ اپنی گرتی ہوئی ساکھ کوبچانےکےلئےامتحانات کےمعاملےپرسستی سیاست کر رہی ہے

اسلام آباد: وفاقی وزیرشفقت محمودنےامتحان ملتوی کی حمایت کرنےوالےسیاسی رہنمائوں کوتنقیدکانشانہ بناڈالا۔

گذشتہ روز ٹوئیٹرپر انہوں نے ٹوئیٹ کیاکہ ن لیگ اپنی گرتی ہوئی ساکھ کو بچانے کے لئے امتحانات کے معاملے پر سستی سیاست کر رہی ہے ۔سعد رفیق اور احسن اقبال کو علم ہے کہ بلوچستان اور سندھ میں امتحانات ہو چکے اس لئے باقی طلباء کو کیسے چھوٹ دی جا سکتی ہے؟

انہوں نے مزید کہا کہ ن لیگی رہنما جانتے ہیں کہ امتحانات کا فیصلہ متفقہ طور پر کیا گیاجس میں آزاد جموں کشمیر میں ن لیگ اور سندھ میں پیپلز پارٹی کی حکومت شامل ہےوہ یہ بھی جانتے ہیں کہ طلباءکو پروموٹ کرنے کی کوئی بنیاد موجود نہیں کیونکہ گزشتہ برس امتحانات نہیں ہوئے تھے۔

انہوں نے کہا کہ سعد رفیق ،احسن اقبال اگر تعلیم یافتہ ہیں تو انہیں علم ہونا چائیے کہ امتحانات طلباء کی قابلیت جانچنے کے لئے کتنے ضروری ہیں بالخصوص 12گریڈ کیلئے کیونکہ ان طلباء نے یونیورسٹیوں پروفیشنل کالجز میں جانا ہے محنت کرنے والے طلباء کے خلاف تفاوت کیوں کی جائے؟۔

لیگی رہنما جانتے ہیں کہ18th ترمیم کے بعد 30 امتحانی بورڈز میں سےصرف ایک فیڈرل بورڈ فیڈرل گورنمنٹ کےماتحت ہے لیکن وہ ایسے اظہار کر رہےتھےجیسےوفاقی حکومت سے ایک حکم سے امتحانات روکے جا سکتے ہیں یہ سستی سیاست کی ناکام کوشش ہے۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment