جمعہ, 27 مئی 2022


پاکستان چین ٹیکنیکل ووکیشنل انسٹیٹیوٹ کاافتتاح

گوادر میں سی پیک کے تحت پہلے پاکستان چین ٹیکنیکل ووکیشنل انسٹیٹیوٹ کاافتتاح کردیا گیا۔

پاکستان میں چین کے سفیر نونگ رونگ نے ویڈیو لنک کے ذریعے افتتاحی تقریب میں شرکت کی اور کہا کہ انسٹی ٹیوٹ صرف 20 ماہ میں 10 ملین روپے کی لاگت سے مکمل کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ انسٹی ٹیوٹ پاک چین دوستی کے 70 سال کی علامت ہے ، جدید مشینری سے لیس ہے جو کہ بلوچستان اور خاص طور پر گوادر کے نوجوانوں کو علم اور تکنیکی مہارت فراہم کرتا ہے۔سفیر نے مزید کہا کہ طالب علموں کو انسٹی ٹیوٹ میں تربیت کے دوران وظائف اور مفت رہائش دی جائے گی۔

چائنا اوورسیز پورٹ ہولڈنگ کمپنی کے چیئرمین ژانگ باؤشینگ نے کہا کہ انسٹی ٹیوٹ خطے کی ترقی میں اہم کردار ادا کرے گا۔انہوں نے کہا کہ تکنیکی ادارے صنعتی ترقی میں اہم کردار ادا کرتے ہیں اور تربیت یافتہ نوجوانوں کو گوادر پورٹ ، فری زون انڈسٹری اور سی پیک کے دیگر منصوبوں میں روزگار کے سنہری مواقع میسر ہوں گے۔

تقریب میں جنرل آفیسر کمانڈنگ 44 ڈیو میجر جنرل عنایت حسین نے شرکت کی۔ پاک بحریہ کے ریئر ایڈمرل جواد احمد چینی کمپنی کوپاک کے چیئرمین ژانگ باؤسنگ گوادر پورٹ اتھارٹی کے چیئرمین نصیر خان کاشانی ،کمانڈنگ آفیسر 440 بریگیڈ بریگیڈیئر فہد منصور کیانی، گوادر کے اسسٹنٹ کمشنر راجہ اطہر عباس اور پاک چین اسکول کے طلباء اور اساتذہ بھی شریک تھے

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment