ھفتہ, 13 اگست 2022


پانچ جامعات میں بزنس انکیوبیشن سینٹرزکےقیام کی منظوری

اسلام آباد : ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) نے مزید پانچ جامعات میں بزنس انکیوبیشن سینٹرز (بی آئی سی) کے قیام کی منظوری دے دی ہے۔

ایچ ای سی حکام کے مطابق کمیشن نے فاطمہ جناح وومن یونیورسٹی راولپنڈی، مہران یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی جامشورو، کنیئرڈ کالج لاہور، لاہور کالج فار ویمن یونیورسٹی اور محمد نواز شریف یونیورسٹی آف ایگریکلچر ملتان میں بی آئی سی کے قیام کی منظوری دی ہے۔ جس کے بعد BICs کی تعداد 34 ہو جائے گی۔

عہدیداروں نے مزید کہا کہ ایچ ای سی پاکستان کے اعلیٰ تعلیمی اداروں (HEIs) میں BICs کے قیام کی حمایت کرتا ہے تاکہ ان محققین اور نوجوان کاروباری افراد کو بنیادی انفراسٹرکچر اور متعلقہ سہولیات فراہم کی جائیں جو ابتدائی مرحلے کے کاروباری منصوبوں کو فروغ دینے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ایچ ای سی کے ایک اہلکار نے ریمارکس دیئے کہ "نوکری کے متلاشی پیدا کرنے کے بجائے، ہم نئے گریجویٹس کو نوکری فراہم کرنے والوں میں تبدیل کر رہے ہیں۔"

واضح رہےبزنس انکیوبیٹرز وہ کمپنیاں ہیں جو نئی اور سٹارٹ اپ کمپنیوں کو ان کے ابتدائی ترقی کے مرحلے میں ٹارگٹڈ وسائل اور خدمات فراہم کر کے مدد کرتی ہیں۔ یہ خدمات بزنس انکیوبیٹر کے ذریعہ تیار یا ترتیب دی جاتی ہیں اور اس کے ذریعہ براہ راست یا اس کے رابطوں کے نیٹ ورک کے ذریعہ پیش کی جاتی ہیں۔ بزنس انکیوبیٹر کا بنیادی مقصد کامیاب فرموں کو تیار کرنا ہے جو پروگرام کو مالی طور پر قابل عمل اور آزادانہ طور پر چھوڑ دیں گی۔

بزنس انکیوبیٹر پروگرام کے فارغ التحصیل افراد ملازمتیں پیدا کرتے ہیں، محلوں کو زندہ کرتے ہیں، نئی ٹیکنالوجیز کو تجارتی بناتے ہیں، اور مقامی اور قومی معیشتوں کو مضبوط کرتے ہیں۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment