پیر, 08 مارچ 2021


وائیٹ ہاؤس کا کمپیوٹر سسٹم ہیک کرلیا گیا

ایمز ٹی وی (فارن ڈیسک) وائیٹ ہاؤز کے کمپیوٹر سسٹم کو حال ہی میں ہیک کرلیا گیا جس کے نتیجہ میں بعض خدمات متاثر رہیں، کمپیوٹر سسٹم کو ہیک کرنے کے پیچھے روسی حکومت سے وابستہ چند ایجنسیاں ہیں۔

وائیٹ ہاؤز کے ایک عہدیدار کی میڈیا رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ، ہیک کے حالیہ خطرات کا جائزہ لینے کے بعد ہم نے اس افراد کی نشاندہی کی ہے۔ امریکی صدر کے نیٹ ورک کے غیرزمیدار ایگزیکیٹیو آفس کے کمپیوٹر سسٹم کو ہیک کرلیا گیا۔ ہم نے فوری کارروائی کرتے ہوئے اس کوشش کو ناکام بنادیا۔

افسوس کی بات یہ ہے کہ ہیک کئے جانے کی وجہ سے وائیٹ ہاؤز کے کمپیوٹرس استعمال کرنے والوں کی باقاعدہ سرویس متاثر رہی۔ لیکن ہیکرس نے سسٹم کے کسی بھی ڈاٹا کو نقصان نہیں پہنچایا۔ وائیٹ ہاؤز

ایف بی آئی، سیکریٹ سرویس اور نیشنل سیکوریٹی ایجنسی اس معاملہ کی تحقیقات کررہی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ یہ ہیکرس حکومت روس کیلئے کام کررہے ہیں جنہوں نے حالیہ ہفتوں میں وائیٹ ہاؤز کے کمپیوٹرس نیٹ ورک کو خراب کردیا ۔

تاہم وائیٹ ہاؤز کے عہدیداروں نے اس بات پر تبصرہ نہیں کیا کہ اس واقعہ کے پیچھے کون ذمہ دار ہیں اور کتنا ڈاٹا چلا گیا ہے۔ ایک عہدیدار نے کہا کہ بلاشبہ ہیکرس نے ہماری معلومات کو حاصل کرلیا ہے اور حساس معلومات تک رسائی حاصل کرنے کی کوشش کی ہے اور ہم ان کی سرگرمیوں پر نظر رکھے ہوئے ہیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment