منگل, 19 جون 2018


نئی نویلی دلہن کا گلا دبا کرمارا گیا

ایمزٹی وی(مانسہرہ)نئی نویلی دلہن 18سالہ اقرا کی موت کا معاملہ حل ہو گیا، قبر کشائی کے بعد ڈاکٹرز کی تین رکنی ٹیم نے اقرا کے قتل کی تصدیق کردی، پوسٹ مارٹم رپورٹ کے مطابق اقرا کی موت گلا دبنے سے ہوئی جبکہ اس کے چہرے، جسم اور گردن پرتشدد کے نشانات بھی تھے۔
تفصیلات کے مطابق خواجگان کے علاقے سے تعلق رکھنے والی اقراءکچھ روز پہلے اپنے کزن حافظ فیضان سے بیاہی گئی تھی۔ شادی کے دوسرے دن (15 دسمبر کو) اقراءاپنے کمرے میں مردہ پائی گئی۔ سسرالیوں نے پہلے دل کا دورہ جبکہ بعدازاں اس کی موت کو خودکشی قراردیاتھا۔ مرحومہ کی نعش پر زخم کے نشانات دیکھ کر والدین نے تھانے میں سسرالیوں کے خلاف قتل کا مقدمہ درج کروایا۔
والدین کی جانب سے رپورٹ کے بعد مجسٹریٹ نے مرحومہ کی قبرکشائی کے احکامات جاری کیے تھے جس پر عمل کرتے ہوئے ڈاکٹرز کی تین رکنی ٹیم نے مرحومہ کی قبر کشائی کرکے پوسٹ مارٹم کیا جس میں اقرا کے قتل کی تصدیق ہوگئی۔ ڈاکٹرز نے پوسٹ مارٹم رپورٹ پولیس کے حوالے کردی ہے جس کے مطابق مقتولہ کی موت گلا دبانے سے ہوئی جبکہ اس کے چہرے، جسم اور گردن پرتشدد کے نشانات بھی تھے۔پوسٹ مارٹم رپورٹ آنے کے بعد مقدمہ درج کر لیا گیاہے جس میں مقتولہ اقرا کے شوہر حافظ فیضان، سسردلدار، دیور بشارت، ساس نعیمہ اور جیٹھانی حاجرہ کو نامزد کیا گیا ہے، ملزمان کے خلاف 34 302.201.202. کی دفعات کے تحت ایف آ ئیں آ ر درج کی گئی ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment