اتوار, 27 مئی 2018


جامعہ نعیمیہ کا انتظام مثالی اور طلبا پاکستان کے لئے ایک اثاثہ ہیں

 

ایمزٹی وی (لاہور)سابق وزیراعظم نوازشریف کا کہنا ہے کہ ہم پاکستان کو اچھا ملک بنانے کی کوشش کررہےہیں اور امید کرتے ہیں کہ ہمیں اس مقصد کو پورا کرنے کے لئے عوام کا بھرپور تعاون ملے گا۔
جامعہ نعیمیہ میں جوتا پھینکے جانے کے بعد تقریب سے خطاب کرتے ہوئے سابق وزیراعظم نوازشریف کا کہنا تھا کہ جامعہ کے بانی علامہ حسین نعیمی نے اپنی ذاتی کوششوں سے ایک بہترین اور خوبصورت ادارہ بنایا، وہ ہر طالب علم سے شفقت اور پیار سے پیش آتے تھے، جامعہ کی ایک ایک اینٹ میری آنکھوں کے سامنے رکھی گئی اور میں نے بھی قرآن کی بنیادی تعلیم اسی مدرسے سے حاصل کی۔
نوازشریف کا کہنا تھا کہ جامعہ نعیمیہ کا انتظام مثالی اور طلبا پاکستان کے لئے ایک اثاثہ ہیں، ہم سب مل کر پاکستان کو ایک اچھا ملک بنانے کی کوشش کررہے ہیں، امید ہے اس نیک مقصد میں عوام کا بھرپور تعاون ملے گا۔
اس سے قبل جب نوازشریف تقریر کے لئے ڈائس پر آئے تو ایک شخص نے انہیں جوتا دے مارا جس پر سابق وزیراعظم بوکھلاہٹ کا شکار ہوگئے، تاہم انتظامیہ کی جانب سے جوتا مارنے والے شخص کو ہال سے نکال کر پولیس کے حوالے کردیا جب کہ نوازشریف نے اپنی تقریر کو مختصر کردیا اور واپس چلے گئے۔
 

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment