پیر, 30 مارچ 2020


ملک بھرمیں شدید سردی،بارشیں،پہاڑوں پر برف باری

لاہور: صوبائی دارالحکومت سمیت پنجاب بھر کے میدانی علاقوں میں بارش اورپہاڑی علاقوں میں برفباری کا سلسلہ جاری ہےجس سے سردی کی شدت بدستورقائم ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق بارش کا سلسلہ آ ئندہ دوروز تک جا ری رہے گا، پہاڑوں پر برفباری کا امکان ہے۔ جومزید سردی کی شدت کا باعث بنےگی۔

گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران بلوچستان، خیبر پختون خواہ اور پنجاب میں اکثر مقامات پر جب کہ بالائی سندھ ، کشمیر اور گلگت بلتستان میں چند مقامات پر بارش ہوئی، اس دوران مالم جبہ، کالام، پارا چنار، ژوب اور بگروٹ میں برف باری بھی ریکارڈ ہوئی۔ سب سے زیادہ بارش قلاتٔ میں55ملی میٹرہوئی پیر کو کم سے کم ریکارڈ کئے گئے درجہ حرارتکالام منفی 15سکردو منفی 13استورمنفی  9کالام منفی8 پاراچنار، بگروٹ ،گوپس منفی7 مالم جبہ منفی6 ہنزہ اورراولاکوٹ میں منفی 5 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔محکمہ موسمیات کے مطابق بلوچستان، خیبر پختونخوا، پنجاب، اسلام آباد، گلگت بلتستان، کشمیر میں اکثر مقامات پرجبکہ بالائی سندھ میں چند مقامات پر بارش اور پہاڑوں پر بر فباری متوقع ہے۔

شدید بارش اور برفباری کے باعث بلوچستان کے شمالی اضلاع کے ندی نالوں میں طغیانی کا خدشہ ہے۔صوبہ پنجاب کے تمام اضلاع میں اکثر مقامات پر بارش اور پہاڑوں پر برفباری متوقع ہے۔ جنوبی/وسطی پنجاب ملتان، بہاولپور، بہاولنگر، ڈیرہ غازی خان، راجن پور، لیہ، بھکر، سرگودھا، خوشاب، لاہور، جھنگ اور فیصل آباد میں اکثر مقامات پر جبکہ راولپنڈی، اٹک، جہلم، چکوال، گوجرانوالہ ، گجرات ،منڈی بہاؤالدین اورخافظ آباد میں کہیں کہیں بارش متوقع ہے۔ بالائی سندھ کے اضلاع سکھر، لاڑکانہ، جیکب آباد، دادو، شہید بینظیرآباد اور روہڑی میں چند مقامات پر بارش ہو سکتی ہے۔آزاد کشمیر اور گلگت بلتستان کے تمام اضلاع میں بارش اوربرفباری کا امکان ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment