اتوار, 11 اپریل 2021


بلائنڈ کرکٹ ورلڈ کپ کے آخری لیگ میچ میں پاکستان نے آسٹریلیا کو شکست دے دی

ایمزٹی وی (کھیل)  جنوبی افریقا کے شہر کیپ ٹاؤن میں کھیلے جانے والے میچ میں دفاعی چیمپیئن پاکستان نے آخری لیگ میچ میں آسٹریلیا کو بھی یکطرفہ طور پر 9 وکٹ سے روند دیا، گرین شرٹس نے 130 رنز کا ہدف صرف 10 اوورز میں حاصل کرلیا، اسرار حسن نے 4 شکار کیے، ناصر علی نے 80 رنز کی ناقابل شکست اننگز سجائی۔ آسٹریلیا نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 129 رنز بنائے، اسٹیفن پالمر26 اورلنزے ہیون 23 رنز کے ساتھ نمایاں رہے، اسرار حسن نے 6 اوورز میں 29 رنز دے کر4 وکٹیں لیں، ہارون نے 2 جب کہ ادریس سلیم، ساجد نواز اور محمد جمیل نے ایک، ایک بیٹسمین کو پویلین بھیجا۔

جواب میں گرین شرٹس نے130 رنز کے ہدف کو حاصل کرنے کے لئے صرف 60 گیندوں کا استعمال کیا، اسرار حسن 29 رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوئے، ناصر علی نے 39 گیندوں پر ایک چھکے اور 12 چوکوں کی مدد سے ناقابل شکست 80 رنز کی اننگز سجائی۔

7 ٹیموں پر مشتمل ٹورنامنٹ کے لیگ مرحلے کا اختتام ہوچکا ہے، دفاعی چیمپئن پاکستان کا ابتدائی میچ میں روایتی حریف بھارت سے سامنا ہوا جس میں کامیابی سمیٹنے کے بعد ٹیم نے پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا اور ایک ایک کرکے سب کو چاروں شانے چت کردیا، دوسرے میچ میں انگلینڈ، تیسرے میں جنوبی افریقہ، چوتھے میں بنگلہ دیش پانچویں مقابلے میں سری لنکا کو یکطرفہ طور پر مات دی۔ ایونٹ کے سیمی فائنلز 6 دسمبر کو کھیلے جائیں گے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment