منگل, 17 ستمبر 2019
×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 46


بنگلہ دیشی کرکٹر سیکس کیس میں گرفتار

ایمزٹی وی (کھیل) بنگلہ دیش کے کرکٹر روبیل حسین کو ایک سیکس کیس میں گرفتار کر لیا گیا ہے۔ ان کی سابق گرل فرینڈ نے کرکٹر پر الزام لگایا تھا کہ انھوں نے شادی کا جھانسہ دے کر ان سے سیکس کیا تھا بنگلہ دیش کے قانون کے مطابق 19 سالہ اداکارہ نازنین اختر ہیپی کا الزام ریپ کے زمرے میں آتا ہے باؤلر نے ایسی کسی بھی حرکت سے انکار کیا ہے اور ان کے وکلاء کا کہنا ہے کہ وہ عدالت کےانھیں ضمانت نہ دینے کے فیصلے کے خلاف اپیل کریں گے۔

حسین کا نام اگلے ماہ آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ میں ہونے والے کرکٹ ورلڈ کپ کے لیے بنائی جانے والی بنگلہ دیش کی ٹیم میں شامل ہےابھی تک یہ واضح نہیں کہ حسین کب تک حراست میں رہیں گے لیکن اس مقدمے کی وجہ سے ان کی ٹیم میں شمولیت مشکوک ہو گئی ہے۔
بنگلہ دیش میں جب کوئی ریپ کا الزام لگاتا ہے تو اس کا نام ظاہر نہیں کیا جاتا لیکن نازنین باقاعدہ میڈیا سے بات کرتی رہیں ہیں انھوں نے کرکٹر کے خلاف دسمبر میں مقدمہ دائر کیا تھا۔ اداکارہ نے کہا تھا کہ ان کے تعلقات اس وقت ختم ہو گئے تھے جب حسین شادی کے وعدے سے مکر گئے تھے انھوں نے رپورٹروں کو یہ بھی کہا تھا کہ اگر حسین شادی کے لیے رضامند ہو جاتے ہیں تو وہ اپنے الزامات واپس لے لیں گی نازنین ہیپی ابھی تک صرف ایک بنگلہ دیشی فلم میں کام کر پائی ہیں جو ستمبر 2013 میں ریلیز ہوئی تھی حسین نے ان پر بلیک میلنگ کا الزام لگایا ہے اس کیس پر بنگلہ دیش میں بہت دلچسپی لی جا رہی ہے کیونکہ شادی سے پہلے سیکس کی بات پبلک میں کرنا بنگلہ دیش میں ایک ممنوع موضوع ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment