جمعرات, 21 نومبر 2019


پاکستان کرکٹ ٹیم ٹی ٹوئنٹی رینکنگ میں سر فہرست

کراچی:  ٹی ٹوئنٹی رینکنگ میں پاکستانی کرکٹرزکا راج برقرار رہا جب کہ بابر اعظم کی پہلی پوزیشن کو فی الحال کوئی خطرہ نہیں ہے۔

پاکستانی ٹیم کو سری لنکا سے ہوم سیریز کے دوسرے حصے میں ٹوئنٹی 20 کرکٹ کھیلنا ہے، مگر اس فارمیٹ کیلیے میدان میں اترنے سے پہلے ہی اوپنر فخر زمان ایک درجہ بہتری پاکر ساتویں نمبر پر پہنچ گئے۔

لوکیش راہول کی 3 درجہ تنزلی ان کیلیے فائدہ مند ثابت ہوئی، ٹاپ پوزیشن پر بدستور بابر اعظم کا راج اورانھیں قریب ترین حریف آسٹریلیا کے میکسویل پر پورے 81 پوائنٹس کی برتری حاصل ہے، شعیب ملک کو تنزلی نے 34 ویں نمبر پر پہنچا دیا،کپتان سرفراز 45 ویں نمبر پر موجود ہیں۔

بولرز میں ٹاپ پوزیشن پر اگرچہ افغانستان کے راشد خان کا قبضہ برقرار ہے تاہم پاکستانی عماد وسیم اور شاداب بالترتیب دوسرے اور تیسرے نمبر پر موجود اور انھیں چیلنج دے رہے ہیں۔ فہیم بھی دسویں پوزیشن کی صورت میں ٹاپ 10 میں موجود رہے، عامر 35 اور حسن 36 واں نمبر سنبھالے ہوئے ہیں۔ جنوبی افریقہ سے ہوم سیریز میں قدرے بہتر کارکردگی پر بھارتی کپتان کوہلی بھی ایک درجہ ترقی پاکر 11ویں نمبر پہنچ چکے ہیں۔

آل راؤنڈرز میں ٹاپ پر شکیب جبکہ اس فہرست میں پاکستان کے ہائی رینکنڈ پلیئر حفیظ 11ویں نمبر پر موجود ہیں۔ ٹیم رینکنگ میں نمبر ون کا اعزاز بدستور پاکستان کے پاس ہے، انگلینڈ دوسرے، جنوبی افریقہ تیسرے اور بھارت چوتھے نمبر پر رہا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment