اتوار, 03 مارچ 2024


دنیابھرکی 100 متاثر کن اوربااثرخواتین کی فہرست میں دوخواتین بھی شامل

ویب ڈیسک : بی بی سی نے 2023 کے لیے دنیا بھر کی 100 متاثر کن اور بااثر خواتین کی فہرست میں پاکستان کی دو خواتین وکھی چرواہا افروز نما اور مڈوائف اور خواتین کی صحت کی وکیل نیہا منکانی کوبھی شامل کیا ہے۔

بی بی سی نے افروز نما کی کمیونٹی کاوشوں کو "آخری وخی چرواہوں میں سے ایک" کے طور پر تسلیم کیا، جو آج تک کی تاریخی روایت کو برقرار رکھے ہوئے ہے۔ نہ صرف اس کے گاؤں میں خوشحالی لائی ہے بلکہ اس کی کمیونٹی میں بچوں کی تعلیم کو بھی قابل بنایا ہے اپنی زندگی کے تقریباً تیس سال بکریوں، یاکوں اور بھیڑوں کی دیکھ بھال کے لیے وقف کرتے ہوئےواکھی چرواہے اپنے ریوڑ کو سطح سمندر سے 4,800 میٹر (16,000 فٹ) بلندی پر واقع چراگاہوں کی طرف لے جاتے ہیں۔ اس ناہموار علاقے میں، وہ اپنے جانوروں کے چرنے کو یقینی بناتے ہوئے بارٹر کے لیے ڈیری مصنوعات تیار کرتے ہیں۔ حاصل ہونے والی آمدنی سے گاؤں میں خوشحالی آئی ہے، جس سے وہ اپنے بچوں کی تعلیم کا خرچ برداشت کر سکتے ہیں۔

جبکہ ماما بے بی فنڈ کے بانی، منکانی اور ان کی ٹیم نے سیلاب سے متاثرہ 15,000 خاندانوں کو زندگی بچانے والی برتھنگ کٹس اور مڈوائفری امداد فراہم کی۔ خاص طور پر گزشتہ سال پاکستان میں آنے والے تباہ کن سیلاب کے تناظر میں۔ مڈوائف-سماجی کارکن نے "کم وسائل والی ترتیبات، ہنگامی ردعمل اور آب و ہوا سے متاثرہ کمیونٹیز کو نیویگیٹ کرنے میں اپنی مہارت کو قرض دینے کے لیے متاثرہ علاقوں کا رخ کیامنکانی کو ان کی آب و ہوا کی تباہی سے متعلق امدادی کوششوں کے لیے سراہا گیا

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment