ھفتہ, 20 جولائی 2024


پاکستان انجینئرنگ کونسل کااپنی موجودہ پالیسیوں اورمعیارات کوبرقراررکھنےکافیصلہ

کراچی: پاکستان انجینئرنگ کونسل نے ہائر ایجوکیشن کمیشن کی انڈر گریجویٹ پالیسی 2020ء کو فی الوقت انجینئرنگ پروگرامز کیلئے موخر کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

پی ای سی کی گورننگ باڈی کے گزشتہ اجلاس میں وائس چانسلرز کمیٹی کے 43ویں اور انجینئرنگ ایکری ڈیٹشن بورڈ (ای اے بی) کے 99ویں اجلاس میں پیش سفارشات کی توثیق کرتے ہوئے پاکستان انجینئرنگ کونسل نے اپنی موجودہ پالیسیوں اور معیارات کو برقرار رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔

یہ فیصلہ بھی کیا گیا ہے کہ ہائر ایجوکیشن کمیشن کی انڈر گریجویٹ پالیسی 2020ء کو فی الوقت انجینئرنگ پروگرامز کیلئے موخر کیا جائے گا۔ اجلاس میں اس عزم کا بھی اظہار کیا گیا کہ چونکہ پاکستان انجینئرنگ کونسل پی ای سی ایکٹ کے تحت انجینئرنگ کی تعلیم اور پیشے کے ضابطے اور پالیسیاں طے کرنے والا ادارہ ہے لہٰذا ادارہ پہلے ہی واشنگٹن معاہدے / آئی ای ای کے رہنما اصولوں کے تحت او بی ای سسٹم پر عملدرآمد کر رہا ہے ان اصولوں کے تحت چار سالہ ڈگری پروگرام میں جنرل ایجوکیشن کی تمام تر ضروریات کا خیال رکھا جاتا ہے اور ساتھ ہی اپنے پروگرام کی تمام شرائط اور ضروریات بشمول انٹرن شپ اور ایف وائی ڈی پی کو بھی پورا کیا جا رہا ہے۔

اسی دوران ہائر ایجوکیشن کمیشن نے پاکستان انجینئرنگ کونسل کے ساتھ اتفاق کیا ہے کہ ایک اجلاس بلایا جائے گا جس میں یو جی پالیسی میں انجینئرنگ پروگرامز کے تمام مسائل کو اتفاق رائے کے ساتھ حل کیا جائے گا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment