منگل, 26 جنوری 2021


تعلیم کےفروغ کےلئےریڈیوپاکستان کا وفاقی وزیرکےساتھ معاہدہ

ریڈیو پاکستان نے ملک میں دور تعلیم کو فروغ دینے کے لئے چار گھنٹے کا ریڈیو اسکول ٹیسٹ رن ٹرانسمیشن شروع کیا ہے۔ اس مقصد کے لئے ، ریڈیو پاکستان اور وزارت تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت کے مابین ایک مفاہمت کی یادداشت پر ملک میں تعلیم کو فروغ دینے کے لئے معاہدہ کیا گیا۔

ڈائریکٹر جنرل ریڈیو پاکستان محترمہ امبرین جان اور ایڈیشنل سیکرٹری وزارت تعلیم و پیشہ ورانہ تربیت جناب محی الدین احمد وانی نے گذشتہ جمعہ کو اسلام آباد میں دستخط کیے۔اس ایم او یو کے تحت ، وفاقی تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت بچوں کو پرائمری سطح کی تعلیم کا مواد فراہم کرے گی

یہ تعلیمی پروگرام ریڈیو پاکستان کے مختلف درمیانے درجے کی لہر اور ایف ایم نیٹ ورکس سے صبح دس بجے سے دوپہر بارہ بجے تک نشر کیے جائیں گے اور پھر ہفتے کے دن سات دن دوپہر دو بجے سے شام چار بجے تک نشر کیے جائیں گے۔
وزیر اعظم عمران خان کے اس وژن میں دور دراز اور پسماندہ علاقوں کے بچوں کو تعلیم فراہم کرنے اور وبائی امراض کے دوران بچوں کو تعلیم کی فراہمی کے مسئلے کو حل کرنے ،کم مراعات یافتہ بچوں اور لڑکیوں کو تعلیم کی فراہمی کو یقینی بنانے میں بھی مدد ملے گی۔

چونکہ ریڈیو پاکستان نے پاکستان کے ہر گوشے پر محیط ہے ، گلگت سے گوادر تک کے بچے اس اقدام سے تعلیم حاصل کرسکیں گے۔

ریڈیو اسکول کے تعلیمی پروگراموں کی نشریات کے علاوہ ، یہ سہولت موبائل ایپس پر بھی دستیاب ہوگی ، جسے ایپل ایپ اسٹور اور گوگل پلے اسٹور کے ذریعے ڈاؤن لوڈ کیا جاسکتا ہے۔ متعلقہ شہروں میں ریڈیو پاکستان نیٹ ورک کے مطابق رہنے کی معلومات کے لئے ، براہ کرم ہماری ویب سائٹ سے رجوع کریں www.radio.gov.pk. 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment