پیر, 09 دسمبر 2019


اسلام آبادکی سکیورٹی کوفول پروف بنانےکےانتظامات شروع

 

ایمز ٹی وی(اسلام آباد) ایس پی سٹی زون زبیر احمد شیخ کی زیر صدارت نیشنل لائبریری میں سٹی زون کی سیکیورٹی اینڈ ویجیلینس کمیٹیوں کے ممبران کا اجلاس ہوا۔
اجلاس میں اسلام آ باد کی سکیورٹی کو فول پر و ف بنا نے کے لیے پہلے سے مو جو د سکیورٹی اینڈ ویجیلینس کمیٹیوں کو معلو ما ت دینے کے لیے فعال کیا گیاہے تا کہ دہشت گر دی ،اس میں معاونت کر نے والے اور دیگر جر ائم سمیت کسی بھی مشکو ک سر گر می کی صورت میں فوری طو ر پر ایکشن لیا جا سکے ، ممبر ان نے پولیس کی اس کاوش کو سراہا اور اپنے بھر پو ر تعاون کا یقین دلا یا ہے۔
اس موقع پر ایس پی سٹی نے کہا کہ وفاقی دارالحکومت سے موجو دہ دہشت گردی جیسے ناسور سے نمٹنے کے لیے اپنے اردگر د کے ما حول پر کڑ ی نظر رکھیں مشکو ک سر گرمیو ں میں ملو ث عنا صر کے با رے میں پولیس کو اطلا ع دیں ۔
انہو ں نے کہا کہ موجو د حا لات سے نمٹنے کے لیے پولیس کے سا تھ تعاون کر یں ۔ایس ایس پی آ پر یشنز اسلام آ باد ساجد کیا نی نے کہا کہ دہشت گرد انسا نیت کے دشمن ہیں اس لیے عوام کا فرض ہے کہ وہ کہیں بھی مشکو ک سر گر می دیکھیں تو اس کی اطلا ع فوری پولیس کو دیں عوام پولیس اور دیگر قا نو ن نا فذ کر نے والے اداروں کی مشتر کہ کو ششوں سے اس پر قابو پا یا جا سکتا ہے۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment