منگل, 19 جنوری 2021


جے آئی ٹی کا پہلا اجلاس۔۔ کمیٹی کام کیسے کرے گی؟ پلان تشکیل

 

ایمزٹی وی(اسلام آباد)جے آئی ٹی کمیٹی کے سربراہ واجد ضیاءکی صدارت میں پاناما کیس کی تحقیقات کیلئے تشکیل پانے والی جے آئی ٹی کا پہلا اجلاس منعقد ہوا اجلاس میں دفتری امور اور جے آئی ٹی کے کام کے طریقہ کار پر تبادلہ خیال کیا گیا ۔
سپریم کورٹ کے حکم پر پاناما کیس کی مزید تحقیقات کیلئے تشکیل پانے والی جے آئی ٹی پیر سے کام کا باقاعدہ طو ر پر آغاز کریگی اور ہر دو ہفتے بعد اپنی رپورٹ سپریم کورٹ میں پیش کریگی اور 2ماہ میں رپورٹ مکمل کر کے عدالت کو پیش کریگی۔
ایف آئی اے کے ایڈیشنل ڈائریکٹر واجد ضیا کی سربراہی میں تشکیل پانے والی جے آئی ٹی میں آئی ایس آئی، ایم آئی، سٹیٹ بینک، ایس ای سی پی اور نیب کے نمائندے شامل ہیں جو 60روز میں تحقیقات مکمل کرے گی۔
جے آئی ٹی کے ارکان میں اسٹیٹ بینک کے گریڈ 21کے افسرعامر عزیز ،ایس ای سی پی کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر بلال رسول،نیب کے گریڈ 20کے افسرعرفان نعیم منگی،آئی ایس آئی کے بریگیڈئیر محمد نعمان سعید اور ملٹری انٹیلی جنس کے بریگیڈئیر کامران خورشید شامل ہیں،یہ ارکان اپنے متعلقہ محکموں سے اسٹاف خود منتخب کریں گے۔
جے آئی ٹی کا سیکریٹریٹ جوڈیشل اکیڈمی ایچ ایٹ میں ہوگا،وفاقی حکومت جے آئی ٹی کے اخراجات برداشت کرے گی جبکہ فنڈز جے آئی ٹی کے سربراہ کے اختیار میں ہوں گے۔
 

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment

comment1

  • Comment Link Chastupt

    Chastupt

    18/07/2017

    Baclofene Nancy viagra Propecia Pharmacie Propecia Gratuit Pilules