اتوار, 20 ستمبر 2020


الوداع 2019، نئی امیدوں اورنئےولولوں کےساتھ خوش آمدید 2020

اسلام آباد: سال 2019 کا سورج غروب ہوگیا جس کے بعد پاکستان سمیت دنیا کے بیشتر ممالک میں نیا سال شروع ہوگیا۔ پاکستان میں بھی دنیا کے دیگر ممالک کی طرح سال نو کے آغاز کے موقع پر مختلف مقامات پر آتش بازی کی گئی۔
 
دنیا میں سب سے پہلے سورج جنوبی نصف کرہ کے ممالک میں طلوع ہوتا ہے جن میں ٹونگا، فجی، سماؤ، نیوزی لینڈ، آسٹریلیا جیسے ممالک اور جزائر موجود ہیں لہٰذا نئے سال کا جشن بھی سب سے پہلے ان ہی ممالک میں منایا جاتا ہے۔
جس کے بعد جاپان، کوریا، انڈونیشیا، پھر جنوبی ایشیا کے ممالک، روس، یورپی ممالک اور آخر میں امریکا میں نئے سال کا جشن منایا جاتا ہے۔
 
رات کے 12 بجتے ہی نیوزی لینڈ کے شہر آکلینڈ میں نئے سال کا جشن بھرپور طریقے سے منایا گیا۔نئے سال کا استقبال آکلینڈ میں مشہور اسکائی ٹاور پر آتش بازی کے ذریعے کیا گیا۔
 
نیوزی لینڈ کے بعد آسٹریلیا میں گھڑی نے جوں ہی 12 بجایا آسٹریلیا کے شہر سڈنی میں روایتی طریقے سے آتش بازی کے ذریعے نئے سال کو خوش آمدید کہا گیا۔
سڈنی کے مشہور سیاحتی مقام ہاربر برج پر آتش بازی کا شاندار مظاہرہ کیا گیا جسے دیکھنے کے لیے دنیا بھر سے ہزاروں لوگ سڈنی کا رخ کرتے ہیں۔
جاپان، شمالی کوریا، ہانگ کانگ، ملائیشیا و دیگر ایشیائی ممالک میں بھی سال نو کا بھرپور انداز سے استقبال کیا گیا۔
 
شمالی کوریا کے شہر پیانگ یانگ میں نئے سال کی زبردست تیاریاں کی گئیں جب کہ پیانگ یانگ کے درمیان سے گزرنے والے دریاتائے دونگ پرآتش بازی کا مظاہرہ کرکے سال 2020 کو خوش آمدید کہا گیا۔
 
اسی طرح یورپ کے شہروں ایتھنز، پیرس، ماسکو، لندن اور برازیل کے شہر ریوڈی جنیرو اور امریکا شہر نیویارک میں بھی سال نو کا جشن منایا جا رہا ہے،
سب سے آخر میں امریکا میں نیا سال شروع ہوتا ہے ،پاکستان کے وقت کے مطابق کینیڈا میں صبح 9 بجے اور امریکہ میں صبح 10 بجے نیا سال شروع ہوا ہے۔
 
 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment