پیر, 01 جون 2020


بہترین طبی سہولت رکھنےوالےملک کاوزیراعظم بھی آئی سی یوپہنچ گیا،اسدعمر

 
 
 
 
اسلام آباد : وفاقی وزیراسدعمر کا کہنا ہے کہ جوسمجھتےہیں کوروناسےمحفوظ ہیں انہیں بورس جانسن سے سیکھنا چاہیے، کوروناوائرس کے اثرات انتہائی سنگین ہیں۔
 
تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر منصوبہ بندی و ترقی اسد عمر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر بورس جانسن کی صحت کے حوالے سے کہا کہ جوسمجھتے ہیں کوروناسےمحفوظ ہیں انہیں بورس جانسن سےسیکھناچاہیے، بہترین طبی سہولت رکھنےوالےملک کاوزیراعظم بھی آئی سی یوپہنچ گیا، تو پھر یقین کریں آپ اتنے طاقتورنہیں کہ سامنا کرسکیں، کورونا وائرس کے اثرات انتہائی سنگین ہیں۔
 
 
یاد رہے کوروناوائرس سےمتاثربرطانوی وزیر اعظم بورس جانسن کی طبیعت بگڑنےپر انھیں آئی سی یومنتقل کردیا گیا تھا اور بورس جانسن نےاپنی ذمہ داریاں وزیرخارجہ کوسونپ دیں۔
 
خیال رہے برطانوی وزیراعظم بورس جانسن نے قوم کے نام پیغام میں کہا تھا کہ خدارا گھر سے باہرمت نکلیں، ویک اینڈ پر موسم اچھا ہوگا، مگر کروناوائرس کے باعث باہر نکلنے کی کوشش ہرگز نہ کریں۔
 
ان کا کہنا تھا کرونا کی ایک علامت بخار اب بھی مجھ میں موجود ہے، ڈاکٹرز کی ہدایت کے مطابق بخار ختم ہونے تک آئسولیشن میں رہوں گا، شہری احتیاطی تدابیر پر سختی سے عمل کریں۔
 
واضح رہے دنیامیں کوروناسےاموات کی تعداد74ہزار780ہوگئی ہے جبکہ 13لاکھ47ہزار566متاثر ہیں اور 2 لاکھ 85ہزار 101افراد صحت یاب ہوچکے ہیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment