جمعرات, 25 اپریل 2024


نئےسال کےآغازپروائس چانسلرعلامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کا پیغام جاری

اسلام آباد: علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کے وائس چانسلرپروفیسر ڈاکٹر ناصر محمود نے نئے سال کے آغاز پرپیغام جاری کردیا۔

وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ناصر محمود نے نئے سال کے آغاز پر طلبہ کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ جنہوں نے آگے بڑھنا ہے، انہیں بھرپور محنت کرنے اور اپنے آپ کو تعلیم کے زیور سے آراستہ کرنے کا عہد کرنا ہوگا۔ اپنے پیغام میں وائس چانسلر نے تعلیم کو ترقی کا زینہ قرار دیتے ہوئے نوجوان نسل کو ہدایت کی ہے کہ تعلیم کو پہلی ترجیح قرار دے کر اپنی پوری توجہ تعلیم کے حصول پر دیں اور ملک و قوم کی ترقی میں کردار ادا کریں۔

ڈاکٹر ناصر محمود نے کہا کہ علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی بھی نئے سال کے آغاز پر اس عہد کا اعادہ کرتی ہے کہ تعلیم کے متلاشی افراد کے لئے اپنے دروازے ہمیشہ کھلی رکھے گی اور انہیں تعلیمی نیٹ میں شامل کرنے کے لئے ہر ممکن سپورٹ فراہم کرے گی۔

وائس چانسلر نے کہا کہ یونیورسٹی کے سمسٹر بہار 2024ء کے داخلے 15جنوری سے شروع ہورہے ہیں، ہم ملک بھر کے ایسے غریب افراد کے بچوں کو جو فیس ادا کرنے سے قاصر ہوتے ہیں کو فیس میں رعایت فراہم کریں گے۔اپنے پیغام میں وائس چانسلر نے یونیورسٹی کے علاقائی سربراہان کو بھی ہدایت کی ہے کہ وہ طلبہ کی سہولتوں پر خصوصی خیال رکھے اور داخلوں کے لئے آنے والے طلبہ کو بھرپور ر معاونت فرہم کریں

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment