اتوار, 11 اپریل 2021


پرائمری اسکول ٹیچرٹیسٹ کےبارےمیں سوشل میڈیاپرگردش کرنےوالانوٹیفکیشن جعلی قرار

خیبرپختونخواہ: محکمہ خیبر پختون خوا کے ابتدائی و ثانوی تعلیم نےپرائمری اسکول ٹیچر (پی ایس ٹی) ٹیسٹ کے بارے میں سوشل میڈیا پر گردش کرنے والے نوٹیفکیشن کو جعلی قرار دےدیا ۔

حکومت خیبر پختونخواہ نے اس سے قبل سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر پی ایس ٹی کے امتحانات کے پرچے کے مبینہ طور پر لیک ہونے کا نوٹس لیا تھا ، اور وزیر اعلی محمود خان نے صوبائی انسپیکشن ٹیم (پی آئی ٹی) کو معاملے کی تحقیقات کرنے کی ہدایت کی تھی۔

لکی مروت، ڈی آئی خان ، بنوں ، کرک، کوہاٹ ، پشاور ، مردان ، چارسدہ ، مالاکنڈ ، بٹگرام ، اپر دیر ، لوئر دیر ، اور بونیر اضلاع میں پی ایس ٹی ٹیسٹ منسوخ کرنے کے صوبائی حکومت کے اعلان سے متعلق میڈیا رپورٹس جعلی ہیں PIT کے ذریعہ تصدیق شدہ نہیں ہے۔

 ، اور ابھی تک سرکاری اطلاعات کے مطابق ، اس معاملے میں مجموعی طور پر چھ مشتبہ افراد کو جن میں ایچ ای سی کا مشیر اور پی پی ایس سی بہاولپور کے علاقائی سربراہ شامل تھے کو کامیابی کے ساتھ گرفتار کرلیا گیا ہے۔

یاد رہےجنوری میں بدعنوانی کی ایک اور واردات میں ، پنجاب میں متعلقہ حکام نے امتحانات کے سوالات کو لیک کرنے کے الزام میں پنجاب پبلک سروس کمیشن (پی پی ایس سی) کے دو عہدیداروں کو گرفتار کیا تھا۔

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment