بدھ, 29 جنوری 2020


25 اور 26 ستمبر کو ہلکی بارش کا امکان

 
 
 
 
کراچی : بحیرہ عرب میں ہوا کا کم دباﺅ طوفان کی شکل اختیار کرگیا، طوفان سے کراچی کوئی خطرہ نہیں، تاہم کراچی میں 25 اور 26 ستمبر کو ہلکی بارش اور تیز ہوائیں چلنے کا امکان ہے۔
 
چیف میٹرولوجسٹ بحیرہ عرب میں ہواکا کم دباؤ طوفان کی شکل اختیار کرگیا ، طوفان کراچی سے510 کلومیٹر دور جنوب مغرب میں ہے، طوفان کو ہیکا کا نام دیا گیا ہے، جسے کے معنی شکریہ کے ہے ، جو عمان کے ساحل سے ٹکرائے گا۔
 
سردار سرفراز کا کہنا ہے کہ طوفان سے کراچی کو کوئی خطرہ نہیں تاہم طوفان آگےبڑھنےتک کراچی میں سمندی ہوائیں معطل رہیں گی، ماہی گیروں کے کھلے سمندر میں جانے پر پابندی ہوگی۔
 
چیف میٹرولوجسٹ نے کراچی میں 25 ستمبر کو ہلکی بارش اور تیز ہوائیں چلنے کی پیش گوئی کی ہے جس سے گرمی کی شدت میں کمی آنے کا امکان ہے۔
 
محمکہ موسمیات کا کہنا ہے کہ 26 سے29 تک بھارتی گجرات سے ایک اور ہوا کے کم دباؤ کا سسٹم بنے گا، جس کے باعث 26 ستمبر کے بعد کراچی کا درجہ حرارت40 ڈگری تک جانے کا امکان ہے۔
 
 
محکمہ موسمیات کے مطابق کراچی سمیت سندھ بھر میں درمیانی نوعیت کی ہیٹ ویو کا اثر منگل تک رہے گا، حیدرآباد اورسکھر میں بھی گرمی کا پارہ ہائی رہے گا۔
 
کراچی میں درمیانی درجے کی ہیٹ ویو جاری ہے ، آج درجہ حرارت 39 ڈگری سینٹی گریڈ تک جانے کا امکان ہے، طبی ماہرین نے لوگوں کو بڑھتی ہوئی گرمی کے پیش نظر پانی کے زیادہ سے زیادہ استعمال، دھوپ میں گھر یا دفاتر سے باہر نکلنے سے گریزاور اگر بحالت مجبوری نکلنا بھی پڑے تو سر کو ڈھانپ کر نکلنے کا مشورہ دیا ہے۔
 
گذشتہ روز شہرقائد شدید گرمی کی لپیٹ میں رہااورپارہ 40 ڈگری کو چھو گیا، سمندری ہوائیں منقطع اور ریگستانی خشک ہواﺅں کا راج ہے۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment