اتوار, 11 اپریل 2021


آئی سی سی نےون ڈےانٹرنیشنل کی رینکنگ جاری کردی

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے ون ڈے انٹرنیشنل کی نئی رینکنگ جاری کر دی ہے جس کے مطابق قومی فاسٹ باﺅلر محمد عامر ٹاپ ٹین میں جگہ بنانے میں کامیاب ہو گئے ہیں
 
تفصیلات کے مطابق آئی سی سی کی جانب سے جاری ہونے والی رینکنگ کے مطابق انگلش کرکٹ ٹیم پہلے نمبر پر براجمان ہے جبکہ بھارت دوسرے، نیوزی لینڈ تیسرے، آسٹریلیا چوتھے، جنوبی افریقہ پانچویں، پاکستان چھٹے، بنگلہ دیش ساتویں، سری لنکا آٹھویں، ویسٹ انڈیز نوویں اور افغانستان دسویں نمبر پر ہے۔
 
بلے بازوں کی فہرست میں ویرات کوہلی کا پوزیشن پر قبضہ برقرار ہے جبکہ روہت شرما دوسرے، بابراعظم تیسرے، فاف ڈوپلیسی چوتھے، راس ٹیلر پانچویں، کین ولیم سن چھٹے، ڈیوڈ وارنر ساتویں، جو روٹ آٹھویں، کوینٹن ڈی کوک نوویں اور جیسن روئے دسویں نمبر پر ہیں۔
 
باﺅلرز کی فہرست میں بھارت کے جسپریت بمرا پہلی پوزیشن پر براجمان ہیں جبکہ ٹرینٹ بولٹ دوسرے،کاگیسو ربادا تیسرے، پیٹ کومنز چوتھے، مجیب زدران پانچویں، کرس ووکس چھٹے اور مچل سٹارک ساتویں نمبر پر ہیں۔ پاکستان کے محمد عامر نے سری لنکا کیخلاف ہوم سیریز میں شاندار باﺅلنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے 6 درجے ترقی کی اور 13 ویں پوزیشن سے 7 ویں پوزیشن پر آ گئے ہیں۔ اس فہرست میں افغانستان کے راشد خان نوویں اور نیوزی لینڈ کے میٹ ہینری دسویں نمبر پر ہیں۔
 
واضح رہے کہ محمد عامر نے سری لنکا کیخلاف دو میچوں میں چار وکٹیں لیں تھیں جبکہ اس سے قبل وہ عالمی کپ 2019ءمیں بھی شاندار باﺅلنگ کا مظاہرہ کر چکے ہیں جنہوں نے پاکستان کی جانب سے سب سے زیادہ 17 وکٹیں حاصل کی تھیں۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment