بدھ, 27 جنوری 2021


طلباء کےلئےسیلف ڈیفنس اینڈ فائرآرمزسیفٹی کورس کاانعقاد

کراچی: پی اے ایف (KIET) یونیورسٹی کے طلباء کے لئے ایس ایس یو ہیڈ کوارٹرز میں سیلف ڈیفنس اینڈ فائر آرمز سیفٹی کورس کا انعقادکیا گیا۔
ڈی آئی جی پولیس سیکیورٹی اینڈ ایمرجنسی سروسز ڈویژن مقصود احمد کی ہدایات پر ایس ایس یو ہیڈ کوارٹرز میں سیلف ڈیفنس اینڈ فائر آرمزسیفٹی کورس کا انعقاد کیا گیا جس میں پی اے ایف (KIET) یونیورسٹی کے 30 طلباء نے شرکت کی۔

کورس کا مقصدکسی بھی ہنگامی صورت حال یا دہشت گردانہ حملے کی صورت میں طلباء کو مختلف احتیاطی تدابیر سے آگاہ کرنا تھا۔ ٹریننگ کے دوران طلباء کو مارشل آرٹس،فائرنگ اور مختلف قسم کے اسلحہ کے استعمال کے بارے میں آگاہ کیا گیا۔

بعد ازاں طلباء نے ازخود فائرنگ کرنے کی عملی مشق بھی کی۔ طلباء نے ایس ایس یو ہیڈ کوارٹرز کے مختلف شعبوں کا دورہ بھی کیا اور ایس ایس یو میں اعلیٰ پیشہ وارانہ معیار برقرار رکھنے اور اس میں مزید اضافہ کرنے کی کوششوں کو سراہا۔

کورس کے شرکاء نے اپنے تاثرات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ طلباء کے لئے سیلف ڈیفنس ٹریننگ کا آغاز وقت کی ضرورت ہے ایس ایس یو نے ہمیں ایک پلیٹ فراہم مہیا کیا ہے جہاں طلباء اب تعلیمی سرگرمیوں کے ساتھ سیلف ڈیفنس کی تربیت بھی حاصل کر سکتے ہیں تاکہ وقت پڑھنے پر ہم اپنی ذات اور دوسرے لوگوں کوقیمتی جانیں بچا سکیں۔

اس موقع پر ڈی آئی جی پولیس سیکیورٹی اینڈ ایمرجنسی سروسز ڈویژن کا کہنا تھا طلباء کا سیلف ڈیفنس مشقوں میں دلچسپی لینا خوش آئین ہے اورطلباء کو سیکیورٹی ڈویژن اور ایس ایس یو کا بھرپور تعاون حاصل رہے گا۔

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment