جمعہ, 03 اپریل 2020


کھانےکی سخت عدم تحفظ کےشکارافرادجلدہی موت کاشکارہوجاتےہیں

کھانے کی عدم تحفظ میں مبتلا 10٪ سے 37٪ افراد  میں وقت سے پہلے مرنے کا امکان زیادہ ہوتا ہے

20 جنوری ، 2020 کو CMAJ (کینیڈا میڈیکل ایسوسی ایشن جرنل) میں شائع ہونے والی نئی تحقیق میں بتایا گیا کہ غذائی تحفظ میں مبتلا بالغ افراد میں  (یعنی معاشی مجبوریوں کی وجہ سے خوراک تک ناکافی رسائی) کھانے سے محفوظ لوگوں کے مقابلے میں کینسر کے علاوہ کسی بھی وجہ سے قبل از وقت مرنے کا امکان 10 فیصد سے 37 فیصد زیادہ ہوتاہے۔

ٹورانٹو یونیورسٹی میں پروفیسر ویلری تاراسوک کی لیب میں پوسٹ ڈاکیٹرل فیلو کے زیر اہتمام مصنف ڈاکٹر فی مین لکھتے ہیں: ان بالغوں میں جو قبل از وقت انتقال کرگئے ، ان افراد میں جو کھانے کی شدید عدم تحفظ کا سامنا کررہے ہیں وہ ان کی خوراک سے محفوظ سات سالوں کی نسبت 9 سال پہلے ہی میں فوت ہوگئے۔ 

محققین نے کینیڈا میں کمیونٹی ہیلتھ سروے 2005-2017 کے اعداد و شمار پر نظر ڈالی جس سے کینیڈا میں نصف ملین (510 010) سے زیادہ بالغ افراد شامل ہیں۔ انہوں نے لوگوں کی  کھانے کی محفوظ ، یا معمولی ، اعتدال پسند یا شدید غذائی تحفظ سے محفوظ درجہ بندی کی  ۔ تحقیق کے اختتام تک ، 2560 افراد قبل از وقت ہی دم توڑ چکے تھے ، ایسے افراد کے ساتھ جو کھانے کی سخت عدم تحفظ کے شکار افراد اپنے کھانے سے محفوظ ساتھیوں (جو 59.5 سال کی عمر میں 68.9 سال) سے 9 سال کم عمر میں مر رہے تھے۔کینیڈا میں2004سے2014 تک کے اعداد و شمار کے مطابق اوسطاعمر یا متوقع عمر 82 سال تھی۔ اس مطالعے میں اس عمر میں یا اس سے پہلے ہونے والی اموات کو قبل از وقت سمجھا جاتا تھا۔سختی سے کھانے سے غیر محفوظ ہونے والے بالغ افراد کے کینسر کے سوا تمام وجوہات کی بنا پر ان کے کھانے سے محفوظ ساتھیوں کے مقابلے میں قبل از وقت موت کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔

متعدی  بیماریوں ، غیر ارادی زخموں اور خودکشیوں کی وجہ سے قبل از وقت موت کا امکان ان لوگوں کے لئے دو گنا سے بھی زیادہ تھا جو کھانے کے شدید عدم تحفظ کا سامنا کرتے ہیں۔پچھلے مطالعات میں ناکافی خوراک اور موت کے مابین تعلقات کا جائزہ لیا گیا ہے ، حالانکہ کسی نے بھی موت کی وجوہات کی طرف نہیں دیکھا۔مصنفین لکھتے ہیں ، "ممکنہ طور پر قابل اموات کے ساتھ کھانے کی عدم تحفظ کے ہر سطح کے اہم ارتباط سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ کھانے سے غیر محفوظ بالغ افراد صحت سے متعلق بیماریوں اور چوٹوں کی روک تھام اور ان کے علاج کے لئے صحت عامہ کی کوششوں سے کم فائدہ اٹھاتے ہیں۔"غذائی عدم تحفظ کو دور کرنے کی پالیسیاں قبل از وقت موت کو کم کرنے کی صلاحیت رکھتی ہیں شدید غذائی عدم تحفظ کے خطرناک حد تک اعلی اموات کا خطرہ پالیسیوں کی مداخلت کی اہمیت کو اجاگر کرتا ہے جو گھروں کو انتہائی محرومی سے بچاتے ہیں۔

کناڈا میں ، ایسی پالیسیاں جو کم آمدنی والے گھرانوں کے مادی وسائل کو بہتر بناتی ہیں انھیں فوڈ سیکیورٹی اور صحت کو مستحکم کرنے کے لئے دکھایا گیا ہے ، "ڈاکٹر مرد کہتے ہیں۔ کینیڈا میں گھریلو خوراک کی عدم تحفظ اور اموات کے مابین ایسوسی ایشن: آبادی پر مبنی ایک سابقہ ​​مطالعہ "فی مین ، کریگ گونسن ، مارسیلو ایل اروقیہ اور ویلری تاراسوک ، 20 جنوری 2020 ، CMAJ (کینیڈا میں میڈیکل ایسوسی ایشن جرنل)۔

 

 

پرنٹ یا ایمیل کریں

Leave a comment